پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۳۴۸
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
در پی مطالبات فراگیر مردم استان فارس، رئیس‌جمهور در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه این استان دستور داد این موضوع بررسی شود.این موضوع در سالیان گذشته در سطوح مختلف مدیریتی کشور بررسی و پس از آن مصوب شده است که شورایعالی امنیت ملی هم این طرح ملی را مصوب کرده است.

شعار سال: در پی مطالبات فراگیر مردم استان فارس، رئیس‌جمهور در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس دستور داد این موضوع که بنا بر ملاحظاتی بیش از یک دهه بلاتکلیف مانده است، در دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی با حضور مسئولان استان‌های فارس و هرمزگان بررسی و تعیین تکلیف شود.

دستور رییس‌جمهور برای تعیین تکلیف موضوع اتصال استان فارس به دریا پس از یک دهه معطلی

بنابراین گزارش، محمدجواد عسکری دیروز، ۲۱ مهرماه با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس از رئیس جمهور خواسته بود تا مصوبه ملی الحاق فارس به دریا را اجرایی کند.

وی گفته بود: این موضوع در سالیان گذشته در سطوح مختلف مدیریتی کشور بررسی و پس از آن مصوب شده است که شورایعالی امنیت ملی هم این طرح ملی را مصوب کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲، کدخبر: ۲۰۰۵۷۶۰، borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین