پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۳۵۶
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸
برخی از نمایندگان محترم مجلس بدلیل ضعف نظارت های مردمی و انفعال رسانه ها و عدم پیگیری نظارتی و حقوقی شهروندان، متاسفانه و با کمال صدها افسوس، دچار جو زدگی قدرت شده و قول و قرار خودشان را فراموش می کنند. روایت شده (در حال راست آزمائی هستیم) ، علی رضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز و رزقان در مجلس و عضو کمیسیون تحقیق ، در واکنش به سوال خبرنگار فارس در شیراز مبنی بر اعلام رای خود در کمیسیون تحقیق به پرونده تاجگردون، بیان داشته است که ، رای من ربطی به شما ندارد، همین را بنویس!!!

شعار سال : اگر این مطلب صحت داشته ، مصادره نگردیده و دارای پس و پیش خاص نباشد، شم خبرنگاری ما به ما می گوید که هزینه زیادی برای آقای شهردار سابق و نماینده فعلی خواهد داشت. فقط یک کلام ، خیلی خیلی اشتباه کردی آقای نماینده . سربسته عرض کردیم و حضرتعالی هم به اندازه کافی باهوش هستید که درک منظور کنید. موفق باشی آقای نماینده. یا علی تا بعد !

رای من ربطی به شما ندارد، همین را بنویس!!!

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین