پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۹۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
جواد اوجی در خبر21 شبکه اول سیما از علل قطع گاز تربت جام می گوید.اوجی در این خصوص، اشاره به سردی کم سابقه هوا، مصرف زیاد مشترکین، قطع گاز ترکمنستان و برخی از مشکلات موجود در سرشاخه های خطوط انتقال گاز دارد. اگر جای رئیس جمهور بودیم، بدلیل کمبود بودجه و برخی از مشکلات موجود در حسابداری، حقوق جواد اوجی را به مدت سه ماه قطع نموده و بعد از عذرخواهی رسمی و جلب رضایت مشترکینی که دچار زحمت شده اند، دستور برقراری مجدد حقوق را می دادیم.آیا برای جواد اوجی بهتر نبود که بجای توجیه گری، عذرخواهی مستقیم و رسمی می کرد؟

شعار سال: وزیر نفت کشورمان در برنامه خبر 21 شبکه اول سیما از علل قطع گاز تربت جام صحبت می کند.وزیر نفت، سردی کم‌سابقه هوا، مصارف زیاد، قطع گاز ترکمنستان و ضعف سرشاخه‌ها را از جمله عوامل قطع شدن گاز تربت جام می داند. بر این حساب، مقصرین کمبود گاز از دیدگاه آقای وزیر احتمالا سرمای هوا، مردم و دولت روحانی! می باشند.

این آقا مدعی است که گاز حداقل 17 هزار مشترک از 97 هزار مشترک تربت جامی به مذت چند روز قطع شده و ایشان غافل گیر نشده اند؟ برایت آرزوی شفای عاجل و خروج از جهل مرکب داریم اخوی. شما با بحران مواجه هستید، یعنی چی که غافلگیر نشدید؟ مگر با مشکل متعارف مواجه هستید که بحث غافلگیری یا عدم غافلگیری را مطرح می کنید؟ برای مدیریت بحران چه کردی؟

تعداد بازدید : 6

اگر جای رئیس جمهور بودیم ، بدلیل کمبود بودجه و برخی عوامل منجر به اشتباهات حسابداری در سرشاخه ها ، حقوق جواد اوجی را به مدت سه ماه قطع می کردیم. 

کمبود بودجه و اشتباه حسابداری و پیشنهاد قطع سه ماهه حقوق جواد اوجی

بعد از عذرخواهی رسمی و جلب رضایت 17 هزار مشترکی که دچار زحمت شده اند، دستور برقراری مجدد حقوق را می دادیم.آیا برای جواد اوجی پسندیده تر نبود که بجای توجیه گری، عذرخواهی مستقیم و رسمی می کرد؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
0
0
چرا این بنده خدا اینقدر طنز تعریف می کنه بجای پیشنهاد راه حل؟ ساختار فکری این آقا چطور تنظیم شده؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین