پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۸۹۰
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
محمدرضا رضوی‌راد رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران CNG خراسان رضوی گفت: از دیشب جایگاه‌های CNG شهرستان‌های استان به دلیل افت شدید فشار گاز تعطیل شده بود، اما امروز صبح اکثر جایگاه‌های CNG مشهد از مدار خارج شده است.

شعار سال: محمدرضا رضوی‌راد با اشاره به افت شدید فشار گاز در تمام جایگاه‌های CNG در مشهد و خراسان رضوی اظهار کرد: بر اثر افت فشار گاز تمام جایگاه‌های CNG در مشهد و استان تعطیل شده است. شرکت گاز در برخی از جایگاه‌ها به دلیل افت فشار گاز دستور تعطیلی جایگاه را داده است.

وی افزود: از دیشب جایگاه‌های CNG شهرستان‌های استان تعطیل شده بود، اما امروز صبح اکثر جایگاه‌های CNG مشهد از مدار خارج شده است. اگر فشار ورودی گاز به زیر ۹ بار برسد، جایگاه خود به خود تعطیل می‌شود و این مساله در برخی از جایگاه‌ها رخ داده است.

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران CNG خراسان رضوی با اشاره به ادامه دار بودن موج سرما افزود: احتمال دارد تا شنبه هفته آینده جایگاه‌های CNG استان تعطیل باشند.

رضوی راد با اشاره به وجود صف‌های طولانی در جایگاه‌های مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: به دلیل افت فشار گاز ورودی و یخ زدگی مسیر‌ها سوخت رسانی به تعداد کمی خودرو در ساعت صورت می‌گرفت.

وی افزود: در گذشته اطلاع‌رسانی به جایگاه‌های CNG صورت گرفته بود، اما امروز قطع گاز در جایگاه‌های مشهد ناگهانی و بدون اطلاع‌رسانی قبلی بوده است. وقتی کسب و کاری تعطیل می‌شود، هزینه‌های ثابت و سربار باقی خواهد ماند، اما کسی در این زمینه پاسخگو نیست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از عصر ایران، تاریخ انتشار:22دی 1402،کدخبر:873843،www.asriran.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین