پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۷۹۱
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
همزمان با موج سنگین بارش برف و سفیدپوش شدن مشهد مقدس، حرم مطهر رضوی نیز حال‌‌وهوای برفی به خود گرفت. صدای دلنشین نقاره های حرم، سرما را از انسان دور می کند و گرمی امید را به جان می نشاند. چشم ها هم چون آسمان خاکستری شهر، می بارند و پهنای صورت هم چون جوی آب روان بر زمین، خیس می شوند. دل شکسته شده به امید ، معنا و نیازمند حمایت ، لحظه ای فشرده می شود و نیرویی خاص گلو را می فشارد و دوباره چشمه چشم سرازیر می شود و زبان بشکلی متوسل گونه به حرکت در می آید و شنیده می شود" یا کریم اهل بیت ، ادرکنی". آه سرد کشیده شده بعد از این عبارت را شاید بتوان همان آمین استجابت زائر متوسل شده به علی ابن موسی الرضا دانست. به تو از دور سلام.

شعارسال: همزمان با موج سنگین بارش برف و سفیدپوش شدن مشهد مقدس، حرم مطهر رضوی نیز حال وهوای برفی به خود گرفت. صدای دلنشین نقاره‌های حرم، سرما را از انسان دور می‌کند و گرمی امید را به جان می‌نشاند. چشم‌ها هم، چون آسمان خاکستری شهر، می‌بارند و پهنای صورت هم، چون جوی آب روان بر زمین، خیس می‌شوند. دل شکسته شده به امید، معنا و نیازمند حمایت، لحظه‌ای فشرده می‌شود و نیرویی خاص گلو را می‌فشارد و دوباره چشمه چشم سرازیر می‌شود و زبان بشکلی متوسل گونه به حرکت در می‌آید و شنیده می‌شود" یا کریم اهل بیت، ادرکنی". آه سرد کشیده شده بعد از این عبارت را شاید بتوان همان آمین استجابت زائر متوسل شده به علی ابن موسی الرضا دانست. به تو از دور سلام.

نقاره‌زنی در آسمان برفی حرم امام رضا

تعداد بازدید : 13

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین