پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۴۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
در ابتدای ورود رئیس جمهور به استان البرز، گویا نامه درخواست ۸۰۰ میلیون تومانی شهردار کرج از شورای شهر پخش شده بود. رئیس جمهور می‌گوید که با مترو به کرج آمده و شام هم در خوابگاه دانشجویی پذیرایی شده است. نکند که به اسم من و به کام دیگران باشد؟ حال باید بررسی نمود که آیا هزینه ۸۰۰ میلیون تومانی صرف زیبا سازی و تمییز کردن شهر شده یا مقصد دیگری داشته است. منتظر دریافت توضیحات شهرداری کرج هستیم.
شعار سال: رئیس جمهور به همراه برخی از وزرای دولت سفر نیمه روزه به استان البرز داشته، و برخی وزرا هم به عنوان نماینده وی به شهرستان‌های استان اعزام شده اند؛ در این رابطه شهرداری کرج درخواست ۸ میلیارد ریال از شورا بابت استقبال از سفر رییس‌جمهور نموده است. این هزینه مورد انتقاد رئیس جمهور قرار گرفته است.
 
تعداد بازدید : 43
 
نکند به نام ما و به کام دیگران شود!

واکنش رئیس جمهور به خبرسازی درباره هزینه سفر به کرج: «ما که با مترو آمدیم و افطار هم مهمان دانشجویان بودیم.»
 
 
اعتراض رئیسی به هزینه ۸۰۰ میلیونی شهرداری برای حضور در کرج
 
توضیح رئیس شورای شهر کرج درباره لایحه ۸۰۰ میلیون تومانی هزینه سفر رئیس جمهور

رئیس شورای شهر کرج:

▫️شهرداری کرج براساس سنوات گذشته پیش بینی منابع مالی سفر را در لایحه‌ای به شورای شهر تقدیم کرده بود و، چون این لایحه غیرفوریتی بود به دبیر شورا ارائه و بعد در کمیسیون برنامه و بودجه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

▫️این لایحه، چون مستندات لازم را نداشت در کمیسیون به رأی گذاشته شد و به جهت عدم کفایت مستندات عودت داده شد؛ بنابراین شورای شهر کرج هیچ جلسه علنی در صحن برای تصویب این لایحه نداشته و به جهت عدم کفایت مستندات در همان کمیسیون برنامه و بودجه عودت داده شده بود.

▫️ شامگاه پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه رئیس جمهور هم در شورای اداری استان البرز در واکنش به این نامه اعلام کرد: در آغاز سفر ما برگه‌ای از خرج سفر پخش شده، ما که با مترو آمده‌ایم کرج، افطار هم که مهمان خوابگاه دانشجویی دانشگاه خوارزمی بودیم و سر سفره دانشجویان نشسته بودیم، این هزینه کجا می‌رود، نشود که به نام ما و به کام دیگران شود.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
0
0
شد دیگه. بنام شما شد و 800 به کام دیگران
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین