پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۳۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
ظرف چند روز بعد از پخش کلیپ واقعا دردآور تصادف عامدانه راننده مسئله دار خودروی سرقتی، با عابری پیاده در رجایی شهر کرج، خبر دستگیری وی توسط پلیس آگاهی به گوش می‌رسد. بعنوان نماینده افکار عمومی، از تلاش‌های حرفه‌ای این عزیزان تشکر کرده و سر تعظیم فرود می‌آوریم.

شعار سال: راننده‌ای که پس از برخورد با یک شهروند و چند خودرو در کرج متواری شده بود، توسط پلیس آگاهی البرز دستگیر شد. سرهنگ نادر بیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی که در آن یک به صورت خلاف جهت با سرعت بالا در حال فرار بود،کارآگاهان پلیس فرد خاطی را شناسایی و دستگیر کردند. اکنون پلیس به دنبال قربانیان احتمالی یا مالباختگان سرقت های سریالی این فرد است.

تعداد بازدید : 28

توضیح اینکه ، راننده این خودرو صبح 1 دی 1399 پس از سرقت خودرو از یک خانم در تهران، آن را به کرج منتقل کرده و مالک خودرو بعد از ظهر همان روز به صورت اتفاقی خودرو را در پمپ بنزین رجائی شهر کرج مشاهده می کند و از دیگر شهروندان برای آزادی خودرو اش کمک می خواهد. راننده به محض رویارویی با این صحنه خلاف جهت خیابان، متواری و پس از تصادف با چند خودروی دیگر با آقایی 43 ساله برخورد و وی را نقش بر زمین می کند که منجر به مرگ وی می شود.

تشکر خاص از سرعت عمل پلیس


اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
دمتون گرم بابت اینکه عکس این جنایت کار عوضی رو منتشر کردید به شدت کیف کردیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
برای چی باید انقد فقر زیاد بشه که انسانی دست به این کار بزنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین