پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۶۵۹
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
رسم زشتی در روند خدمات رسانی دولتی ها به شهروندان از بعد از انقلاب باب شده و آن منت گذاشتن روی مردم برای خدمات رسانی است. آقای فرمانده محترم پلیس راهور و راهنمای رانندگی مگر حضرتعالی از کره مریخ پا بر روی خاک پاک این کشور گذاشته اید که شرایط اقتصادی مردم را نمی دانید؟ مگر دولت غیر از خادمی مردم وظیفه دیگری دارد ؟ چرا در روند خدمت رسانی ، مردم را منت دار نموده و عزت نفس شهروندان را زیر سوال می برید؟ شما پول خلافی تان را می خواهید و از طرف دیگر قصد مساعدت هم دارید. چرا طرح تقسیط خلافی خودرو را دائمی نمی کنید تا هر شهروندان در هر زمانی و در صورت نیاز، بدون منت دار شدن و گردن کج کردن پیش شما حضرات، کارشان را جلو ببرند. حقوق ماهانه دریافتی شما از مالیات پرداختی ما و پول انفال متعلق به شهروندان که با دستور ولی جامعه اسلامی هزینه می شود، چقدر است؟ بهتر نیست بجای تقابل و حرمت شکنی و منت گذاری ها ، با کرامت بیشتری اقدام به تسهیل در روند خدمات رسانی و دائمی کردن طرح تقسیط جرایم خودرو شود؟

شعار سال : سرهنگ محمدحسن ابراهیم پور رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در خصوص تمدید طرح تقسیط مجدد جرایم خودرو‌ها در راستای صیانت از اموال مردم، جلوگیری از ضرر و زیان، امید آفرینی و ارتقاء سرمایه ملی اجتماعی گفت، طرح تقسیط تخلفات رانندگی خودرو‌های توقیفی که دارای شرایط ترخیص باشند تمدید شده و اجرای آن تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت. در همین راستا نیز به تمامی دفاتر پلیس +۱۰، شعب اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی در استان‌ها و شهرستان‌های تابعه ابلاغ شده که تا اطلاع ثاتوی نسبت به تقسیط تخلفات و ترخیص خودرو‌های توقیفی اقدام کنند.

بازی با اعصاب مردم با تمدید و عدم تمدید طرح تقسیط خلافی خودرو، چرا دائمی نمی کنید!

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا تاکید کرد که ماموران این پلیس شرایط را به گونه‌ای پیش‌بینی کرده‌اند که مالکان خودرو‌های توقیفی در پارکینگ‌ها با کمترین زحمت و با بالاترین سرعت نسبت به ترخیص خودرو‌های خود اقدام کنند.

پیش از این سردار سیدکمال هادیانفر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از وجود ۱۸ هزار خودرو در پارکینگ خبر داده و گفته بود که طرح ترخیص خودرو‌های رسوبی با امکان قسط‌بندی جرائم ادامه دارد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین