پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۳۷۵
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، در آئین کلنگ زنی پروژه گازرسانی به منطقه گردشگری تنگ تامرادی بویراحمد با بیان اینکه اسامی برخی از روستا‌ها به دلیل سنگینی در تلفظ و نامناسب بودن نام آن‌ها باید تغییر کند، اظهارداشت: البته این تغییر باید شامل حال اسم استان کهگیلویه و بویراحمد نیز شود.

شعار سال: استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که نام این استان به دلیل مشکلات تلفظی و طولانی بودن، ضروری است که تغییر کند.

 "سیدعلی احمدزاده" در آئین کلنگ زنی پروژه گازرسانی به منطقه گردشگری تنگ تامرادی بویراحمد با بیان اینکه اسامی برخی از روستا‌ها به دلیل سنگینی در تلفظ و نامناسب بودن نام آن‌ها باید تغییر کند، اظهارداشت: البته این تغییر باید شامل حال اسم استان کهگیلویه و بویراحمد نیز شود.

استاندار: نام استان کهگیلویه و بویراحمد باید تغییر کند
وی گفت: اسم استان کهگیلویه و بویراحمد طولانی و مردم از تلفظ آن گلایه دارند و به ما می‌گویند باید این اسم تغییر کند چراکه در خواندن آن مشکل داریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه اسم این استان طولانی و باید تغییر پیدا کند، خاطرنشان کرد: مردم می‌گویند باید اسم کوچکی برای استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شود تا بتوان به آسانی این نام را تلفظ کرد.

احمدزاده افزود: در بسیاری از جلسات، تلفظ نام استان کهگیلویه و بویراحمد سخت است و نام این استان را خیلی بَد تلفظ می‌کنند و باید کاری کنیم که این نام کوتاه و بدرستی تلفظ شود.

وی با اشاره به نام برخی از شرکت‌های اروپایی و کوتاه بودن نام آنها، ادامه داد: برخی از شرکت‌های اروپایی برای اینکه بهتر معرفی شوند نام شان را بسیار کوتاه و آسان انتخاب می‌کنند تا براحتی در ذهن مردم بماند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۳۵۴۹۳۳، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین