پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۲۷۸
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
رئیس جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدون شک اینکه استان تا کنون نتوانسته آن گونه که باید توسعه پیدا کند به دلیل بحث انتخابات طایفه ای بوده است.

شعار سال: رئیس جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتخاب کاندیدای طایفه ای گفت: ما مخالف انتخابات طایفه ای در استان هستیم دستگاه و سازمان ما یک سازمان تخصصی است و همیشه سعی کرده ایم و تذکر داده ایم که در وقت اداری کارمندان سازمان جهادکشاورزی استان نباید از هیچ کاندیدی حمایت کنند و امکانات سازمان در سطح استان و شهرستان ها به هیچ وجه نباید در اختیار هیچ کاندیدایی قرار بگیرد.

الیاس تاج الدینی گفت: در انتخابات افرادی باید انتخاب شوند که تخصص لازم را داشته باشند و از مقبولیت عمومی برخوردار باشد بحث طایفه گرایی و جناحی برخورد کردن را باید در استان کنار بگذاریم.

تاج الدینی تصریح کرد: مردم در انتخاب خود باید اجرایی بودن و تجربه و تخصص کاندید مجلس شورای اسلامی را مورد نظر قرار دهیم و به این سمت حرکت کنیم.

رئیس جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: بدون شک اینکه استان تا کنون نتوانسته آن گونه که باید توسعه پیدا کند بحث انتخابات طایفه ای بوده است و تا زمانی که شرایط این گونه باشد مطمئن باشید هیچ توسعه ای در استان نخواهیم دید.

وی تصریح کرد: مهمترین معضل  انتخابات طایفه ای این است که  آن کاندیدا انتخاب شده خود را وام دار یک طایفه خاص می داند و به سایر حوزه های انتخابیه اش آن گونه که باید توجه نمی کند به همین دلیل توسعه ای هم رخ نمی دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 4 بهمن 1398، کدخبر: 142433، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین