طیف رسانه ای خاص هستند و بعضا متمایل به شیطنت. حال به هر موضوعی که باشد و به هر صورتی که اجرایی شود، چندان برایشان اهمیت ندارد. بعضی رسانه های دست دوم خودشان و برخی رسانه های عموما حاشیه ای کم اطلاع از پشت پرده اخبار، اقدام به بازنشر شیطنت ها می کنند و در این بین هم ، ممکن است برای برخی از شهروندان هم ایجاد شبهه شود. چند ماه پیش روی داستان هزینه ارسال پیامک بانکی (خصوصا یک بانک خصوصی قوی کشور) کار کردند و فعالیت بی اثری را دنباله گیری نمودند. حال بعد از چند ماه، همان خبر را در فضای مجازی نیم بند موجود بازنشر داده و مثلا با هدف زنده کردن خبر سوخته قبلی دنباله گیری می شود. متن زیر با رویکردی تبیینی ، قصد شفاف سازی داستان و روشنگری درباره اصل ماجرا را دارد.
نهمین جشنوارۀ برند محبوب مصرفکنندگان؛
نهمین جشنوارۀ برند محبوب مصرفکنندگان در تاریخ ۱۱ اَمرداد ۱۴۰۱ با درخشش بانک پاسارگاد به کار خود خاتمه داد. در مراسم اختتامیه این جشنواره، بانک پاسارگاد در تمامی گروههای خدمات بانکی موفق به کسب رتبه نخست شد و بهعنوان محبوبترین نام تجاری (برند) بانکی معرفی گردید. جشنواره برند محبوب مصرفکنندگان، هرساله توسط انجمن حمایت از مصرفکنندگان بهصورت نظرسنجی عمومی برگزار میشود و امسال نیز طبق روال هشتسال گذشته، انتخاب برند محبوب را برعهدۀ مخاطبان و استفادهکنندگان کالاها و خدمات گذاشت و بدین ترتیب، مصرفکنندگان با رأی مستقیم خود نسبت به انتخاب نام تجاری محبوب خود اقدام کردند
الان بخر بعدا پرداخت کن!
خیلی شنیده ام که در کشورهای توسعه یافته، بانکها و موسسات مالی شرایطی را برای مشتریان خود فراهم نموده اند که بدون نیاز به طی مراحل اداری و بروکراسیهای سنگین، اقدام به اخذ وام کنند. اما شاید تاکنون تجربه موفق و تداومی این کار را در کشور نداشته ایم. ویپاد بانک پاسارگاد، تجربه جذابی را برای مشتریانش تدارک دیده که آشنایی با آن را به شما توصیه میکنیم.
بانکداری الکترونیک با طعم رضایت مشتری؛
چکیده: بانک پاسارگاد در راستای توسعه خدمات بانکی و ارتقا پاسخگویی به نیازهای مشتریان ، اقدام به مهیا سازی زیرساخت های لازم برای صدور 24 ساعته کارت هدیه بانکی با متن دلخواه نموده است. متقاضیان میتوانند با مراجعه به 115 کیوسک بانکی و بدون محدودیت زمانی (بهصورت 24ساعته) کارت هدیه در طرحهای متعدد و با متن دلخواه خود را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایند.
از بانکداری تا سلامت مشتریان؛
بانک پاسارگاد از زمان شیوع ویروس کووید ۱۹، اقدامات متنوع و قابلتوجهی را در راستای مقابله با عواقب بیماری کرونا و حفظ سلامتی هموطنان عزیزمان انجام داده است. توسعه خدمات آنلاین و تغییر شرایط برخی خدمات بانکی با توجه به ضرورت کاهش ترددهای شهری، مناسبسازی شعبههای بانک با هدف رعایت حداکثری پروتکلهای بهداشتی، اطلاعرسانی و تولید محتوا بهمنظور ترویج بانکداریالکترونیک و آموزش پروتکلهای شرایط پاندمی، تسهیل شرایط دریافت مطالبات کسبوکارها، ارائه تسهیلات مصوب برای مشاغل آسیبدیده و اهدای تجهیزات تشخیصی و ایمنی به مراکز درمانی کشور از جمله این موارد است
برای رفاه حال مشتریان؛
بهمنظور رفاه حال سپردهگذاران بانک پاسارگاد و تأمین امنیت و آسودگی خاطر ایشان، صندوق امانات بانک پاسارگاد آماده ارائه خدمات به مشتریان حقیقی و حقوقی ارجمند میباشد. برایناساس، مشتریان حائز شرایط، میتوانند اشیاء گرانبها، اسناد و... را در این صندوقها که در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ در اختیارشان قرار میگیرد، به امانت بگذارند.
تسهیلات بدون محدودیت؛
بانک پاسارگاد با هدف صورت گرفتن معامله بین خریدار و فروشنده در فضای قابل اعتماد و بدون ریسک میباشد به ارائه خدمات گشایش اعتبار اسنادی داخلی میپردازد.بانک خصوصی پاسارگاد در حال حاضر یکی از ۱۰۰ شرکت فعال و برتر در ایران محسوب میشود، تسهیلات و بستههای رفاهی و وامهای متعددی را در راستای کمک به مشتریان خود اعطا میکند.
باز هم پیشرو بودن بانک پاسارگاد؛
آموزش و آشنایی دانشآموزان با مفاهیم بنیادین بانکداری از جمله اقدامات مهم در جهت ارتقای دانش مالی جامعه است. این آموزشها زمانی میتوانند بازدهی و تأثیر مناسبی داشته باشند که با اقدامات واقعی همراه شوند. افتتاح حساب دانشآموزی بانک پاسارگاد را میتوان از جمله این اقدامات برشمارد.
مدیر بیمههای آتش سوزی شرکت بیمه پاسارگاد:
مدیر بیمههای آتش سوزی شرکت بیمه پاسارگاد گفت: وفاداری برخی از مشتریان بزرگ پایین است و توقعات زیادو خارج از موضوعات فنی دارند، ضمن آنکه خرید این مشتریان به صورت پکیج یعنی همراه با بیمه درمان و مسئولیت است.
به پاس وفاداری؛
باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد با شعار «تعالی مشترک برای همه ذینفعان» و در راستای تقویت و ارتقاء مستمر روابط با تمام مشتریان، راهاندازی گردیده و یکی از زیرساختهای استراتژیک اجرای برنامههای وفاداری ارزشمحور برای مشتریان گرانسنگ این بانک به حساب میآید.
نوآوری بانکی؛
کارت هدیه بدون اغراق گزینهای شایسته برای هدیه دادن است، وسیلهای که هم دغدغه انتخاب نوع هدیه را برای هدیه دهنده از بین میبرد و هم دست گیرنده را برای استفاده از آن باز میگذارد. حالا تصور کنید بانک پاسارگاد در عرضه کارت هدیه نوآوری ایجاد کرده و جالبترین آنها این است که به مشتری امکان اجرای هر طرحی را بر روی کارت میدهد و انتخاب او را به طرحهای منتخب بانک محدود نمیکند.
این طرح می تواند متن و تصویری باشد که مخاطب شما آن را به طور ویژهای دوست دارد،
مشتری مداری بانک پاسارگاد؛
"معصوم ضمیری" مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد بیان داشت که شرکتهای بیمهای بزرگ در دنیا برای هر بیمهگذاری بیمهنامه خاص متناسب با آن تعریف نمیکنند بلکه در هر بیمهنامه مشترک موجود، جزئیاتی مربوط به هر مشتری به صورت جداگانه تعریف میشود.
در جهت رفاه حال مشتریان؛
بانکپاسارگاد جهت رفاه حال مشتریان، سقف پیشفرض برای انتقال وجه به سایر حسابها و یا حواله بین بانکی را برای تمام کاربران اینترنت بانک با رمز ثابت و دوعاملی، به مبلغ۵۰ میلیون ریال افزایش داد.
تاخیر بانک ها در واریز پول؛
مخاطبان در ماجرای واریز پول سهام عدالت از عملکرد بانک ملت و پاسارگاد رضایت نسبی دارند و در برخی از بانکهای دیگر مانند تجارت، انصار، صادرات، سپه و کشاورزی همچنان نارضایتیها ادامه دارد.
سهولت دسترسی به سامانه همراه بانک؛
بانکپاسارگاد ضمن پوزش از مشتریان به دلیل اختلال پیش آمده در دسترسی به همراه بانک پاسارگاد، تا رفع مشکل دو راهکار برای استفاده از این سامانه ارائه داد.
در راستای تکریم مشتریان؛
بانک پاسارگاد در راستای تکریم مشتریان، امکان پاسخگویی به سؤالات و ارایه مشاوره را از طریق مرکز ارتباط با مشتریان به شماره 82890-021 در تمام ایام هفته و به صورت شبانهروزی فراهم کردهاست.
خدمت کم نظیر بانک پاسارگاد؛
بانک پاسارگاد در همراه بانک خود خدمتی کم نظیر و منحصر به فرد در شبکه بانکی ارائه می کند. دریافت صورتحساب سالهای گذشته همواره جزو دغدغههای بسیاری از مشتریان در شبکه بانکی بوده است.
تغییرات در روابط عمومی بانک پاسارگاد؛
یکی از بزرگترین چالش های آقای هدایتی به عنوان سرپرست جدید روابط عمومی بانک پاسارگاد، قطعا بیرون آوردن روابط عمومی این بانک از کم تحرکی، مدرن سازی ارتباطات و تعریف کانال های دوسویه و حتی چندسویه برای برقراری ارتباط با مخاطبان و درآوردن رخت روابط عمومی سنتی از تن یک بانک هزاره سومی است.
خدمات نوین شبکه بانکی؛
اینترنت بانک پاسارگاد به تازگی خدمت جالب توجهی را برای کارت های عابر بانک مشتریان در نظر گرفته است.بانک پاسارگاد در حوزه خدمات نوین ،در بین بانکها و موسسات اعتباری سرآمد بوده و خلاقیت های جالب توجهی را برای خدمات خود در نظر میگیرد.
خدمتی دیگر از بانک پاسارگاد؛
بانک پاسارگاد در راستای گسترش خدمات بانکی، امکان برداشت وجه توسط شخص دوم (شخص غیر صاحب سپرده) بدون همراه داشتن کارت از طریق خودپردازهای بانک را فراهم کرد.