پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۶۵۵
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۹
روایت‌های متفاوتی از تحصن چند روزه کشاورزان اصفهان در فضای مجازی دست به دست می‌شود. شنیدن حرف‌ها و درد دل‌های کشاورزان آنهم بشکلی صریح، ضمن جلوگیری از ایجاد شائبه و شایعه و سو استفاده‌های احتمالی، فضا را برای مطالبه گری سالم فراهم می‌کند.
شعار سال: کشاورزان نسبت به انتقال آب از اصفهان به یزد اعتراض دارند. به نظر می‌رسد کشاورزان اصفهانی خوب می‌دانند که نمی‌توانند جلوی جاری شدن زاینده رود در یزد را بگیرند، اما می‌خواهند با این کار لا اقل مقامات ملی را مجاب کنند که هرچه سریع‌تر پروژه‌های انتقال آب از چهارمحال و بختیاری به اصفهان را کامل کنند؛ همان پروژه‌هایی که موجب اعتراض مردم چهارمحال و خوزستان شده اند!

از طرفی لرستان در حالی بسوی بحران کم آبی حرکت می‌کند که با داشتن بیشترین منابع آبی ایران هنوز با چالش عدم تکمیل پروژه‌های مربوط به برداشت حق آبه دست و پنجه نرم می‌کند و معلوم نیست با اعتبارات قطره چکانی دقیقا چه زمانی شاهد استفاده لرستان از حق آبه اش خواهیم بود.

با این اوضاع، آیا انتقال آب بین استانی و بین حوزه‌ای، کاری درست می‌تواند باشد یا دست‌های پشت پرده سدسازان و کانال ساز‌ها و دلالان پروژه‌های عمرانی در میان است؟
 
تعداد بازدید : 7
 
تعداد بازدید : 5

صداوسیما برخلاف رویه‌های سابق خود که با رویکرد امنیتی از مطالبات مردمی گزارش تهیه می‌کرد، این بار گزارش مبسوطی از تنش آبی اصفهان و اعتراضات مردم در زاینده‌رود منتشر کرد.
 
معاون اول رئیس‌جمهور تا ساعاتی درباره تنش آبی اصفهان با مردم سخن خواهد گفت.
 
تعداد بازدید : 3

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین