پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۸۹۷
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
تیتر خبر مخاطب کنجکاو شده را برای اطلاع از موضوع، جلب و جذب می‌کند. تصور اولیه، پرداختن به موضوعی هیجانی و احتمالا جذاب است. اما واقعیت برف بازی در بستر خشکیده زاینده رود می‌باشد. چه کردیم با نادانی‌ها با خودمان؟ چه ضربه‌ها که از تصمیم بعضی از مدیران احمق اجرایی، به این کشور وارد نشد و نمی‌شود. شایسته سالاری- برنامه محوری-فسادستیزی، سه رکن تضمین سلامت مدیریتی در کشور خواهد بود. با نهاد‌های نظارتی اخته شده هم نمی‌شود، به این سه شرط جامعه عمل پوشید. سربسته عرض شد تا شاید وجدانی درد بگیرد و حساسیت بیشتری به آبادی این آب و خاک بخرج دهیم.

شعار سال: تیتر خبر مخاطب کنجکاو شده را برای اطلاع از موضوع، جلب و جذب می‌کند. تصور اولیه، پرداختن به موضوعی هیجانی و احتمالا جذاب است. اما واقعیت برف بازی در بستر خشکیده زاینده رود می‌باشد. چه کردیم با نادانی‌ها با خودمان؟ چه ضربه‌ها که از تصمیم بعضی از مدیران احمق اجرایی، به این کشور وارد نشد و نمی‌شود. شایسته سالاری- برنامه محوری-فسادستیزی، سه رکن تضمین سلامت مدیریتی در کشور خواهد بود. با نهاد‌های نظارتی اخته شده هم نمی‌شود، به این سه شرط جامعه عمل پوشید. سربسته عرض شد تا شاید وجدانی درد بگیرد و حساسیت بیشتری به آبادی این آب و خاک بخرج دهیم.

تعداد بازدید : 34

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:۲۱ دی ۱۴۰۱، کدخبر:۸۳۳۲۷۷۲، www.mehrnews.com

 

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین