پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۶۱۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
حجت الاسلام حسین میرزایی نماینده اصفهان مدعی شده بود که راه حل کوتاه‌مدت برای زاینده رود، نماز باران است. حال عده‌ای از کشاورز جلوی دفتر او جمع شده‌اند تا او نماز باران برگزار کند و گفته‌اند تا باران نیاید از آنجا نمی‌روند. باید دید که تقابل ادعا و عمل به کجا خواهد کشید. ناگفته نماند که اسناد معتبری در خصوص تحقق باران با انجام طلب و انجام نماز باران مستند شده است
شعار سال: جمعی از کشاورزان اصفهانی با تجمع در دفتر یکی از نمایندگان مجلس یازدهم که گفته بود باید دعا کنیم و نماز بخوانیم تا باران بیاید و مشکل بی‌آبی پایان یابد، گفتند ما تا آمدن باران به تحصنمان در این دفتر ادامه می‌دهیم.

تجمع‌کنندگان، با انتقاد از این نماینده مجلس (حسین میرزایی) که خود در دفترش حضور نداشت، گفتند ما صبر می‌کنیم آقای نماینده بیاید تا با وی نماز باران بخوانیم.

این تجمع، در واقع به معنای اعتراض به کسانی است که بجای اقدامات عملی برای حل مشکلات مردم، آن‌ها را به دعا و نماز که خود مردم هم با آن‌ها آشنایی دارند، حواله می‌دهند.
 
تعداد بازدید : 13

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش، تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۴۲۶۷۴، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین