پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۹۰۱
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نگاه در مدیریت کلان کشور درباره وضعیت اصفهان نیاز به اصلاح داشته و انسجام و همدلی نمایندگان می‌تواند برای چالش‌ها و توانمندی‌های استان کمک کننده باشد.
شعار سال: غلامحسین صادقیان در دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که با حضور دو تن از نمایندگان اصفهان در مجلس برگزار شد، اظهار کرد: پس از استقرار دولت انقلابی، انتظارات مردم از مجلس افزایش یافته است، زیرا تیم اجرایی و قانونگذاری در یک راستا هستند.

وی با تاکید بر اینکه مجلس باید با دولت همراهی لازم را داشته باشد، افزود: بسیاری از مشکلات مردم که ناشی از سوءمدیریت‌ها و تصمیم‌گیری‌های غلط گذشته است با انسجام قابل رفع بوده و سبب می‌شود پمپاژ ناامیدی در دوره مدیریتی گذشته کشور جبران و مردم نسبت به دستاورد‌های نظام امیدوار شوند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه معضلات اصفهان نیازمند همت ملی بوده و نباید به این استان نگاه برخوردار شود، تصریح کرد: نگاه در مدیریت کلان کشور درباره وضعیت اصفهان نیاز به اصلاح داشته و انسجام و همدلی نمایندگان می‌تواند برای چالش‌ها و توانمندی‌های استان کمک کننده باشد؛ موضوعی که اکنون دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد گاهی موضع‌گیری نمایندگان ناشی از آن است که کف جامعه نیستند و دغدغه نیرو‌های انقلابی را نمی‌دانند، ادامه داد: باید اقدامات با همدلی و همگرایی نیرو‌های انقلابی انجام شود.

صادقیان گفت: بسیاری از هزینه‌های استان را شهر اصفهان پرداخت می‌کند و استفاده از منابع ملی، به نسبت این هزینه‌ها بوده و بسیاری از پروژه‌هایی که باید ادارات کل انجام می‌دادند مانند ایجاد ورزشگاه، فرهنگسرا‌ها توسط شهرداری انجام شده است.

وی افزود: شاید گفته شود که در مقابل، این شهر از مواهب مرکز استانی استفاده می‌کند، اما در عمل اینگونه نیست، بنابراین باید در تخصیص منابع ظرفیت لازم به کار گرفته شده و اختصاص منابع استانی و ملی متناسب با هزینه‌ها باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایمنا، تاریخ انتشار:۲۸ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۵۲۳۱۵۳، www.imna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین