پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۵۶۹
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
استاندار اصفهان گفت: مقرر شد به منظور حل مشکلات کشاورزان و توسعه طرح‌های آبی اصفهان ۳۸۰۰ میلیارد تومان اختصاص یابد.

شعار سال:سید رضا مرتضوی با اشاره به حقابه کشاورزان استان اصفهان اظهار کرد: مقرر شده است مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان از طریق صنایع، تامین و در صندوق سازگاری با کم آبی به جهاد کشاورزی تحویل شود تا بین حقابه داران تقسیم شود.
 
وی درباره آب آشامیدنی استان اصفهان و کاهش فشار و تنش در تامین آن نیز، خاطرنشان کرد: قرار شده است مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل سامانه دوم آبرسانی اصفهان تخصیص یابد.
 
استاندار اصفهان درباره خروجی تصفیه خانه های جنوب و شمال اصفهان گفت: طرح های تکمیلی این تصفیه‌خانه‌ها برای استفاده بهینه و هر چه بهتر از پساب در نظر گرفته شده است تا از آن برای بهره گیری در صنعت کشاورزی استفاده کرد و برای هر یک ۴۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته ایم.
 
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، مرتضوی درباره رودخانه زاینده رود ادامه داد: برگزاری جلسه های مجدد کارگروه احیای زاینده‌رود با محوریت وزیر نیرو و برنامه ریزی های لازم در این ارتباط با حضور وزیر در دستور کار قرار گرفت تا جلسات مستمر برگزار شود.
 
وی با تاکید بر اهتمام بر حل مشکلات کشاورزان تصریح کرد: دغدغه من مشکلات زاینده رود و خشکی این رودخانه است و کشاورزان می دانند روابط صمیمانه با آنان داریم تا جایی که روز کاری نخست خود را با حضور در بین این قشر پر تلاش در شرق اصفهان آغاز کردم.
 
استاندار اصفهان با اشاره به دو دهه مشکلات زاینده رود گفت: در تلاشیم با ایجاد کمیته های تخصصی بر اساس سرفصل های مختلف برای رفع چالش ها برنامه ریزی کنیم.
 
مرتضوی به کاهش ذخیره سد زاینده رود اشاره کرد و گفت: خط قرمز ما تامین آب آشامیدنی برای بالغ بر پنج میلیون نفر است و از آنجایی که تاکنون این میزان کاهش در ذخیره سد را تجربه نکرده بودیم باید توجه جدی داشت.
 


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایسنا، تاریخ انتشار: 27  آبان  1400، کدخبر: 1400082721280/www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین