پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۹۳۴
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزان اصفهان با بیان اینکه کشاورزان تا زمانی که پاسخ صحیحی از مسئولان دریافت نکنند به تحصن خود ادامه خواهند داد، گفت: اگر شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان بتواند سایر مصارف سد را کنترل کند، می‌تواند نیاز آب شرب و حقابه کشاورزان را تامین کند.
شعار سال: حسین وحیدا در رابطه با اعتراضات و تحصن کشاورزان شرق اصفهان اظهار کرد: کشاورزان تا زمانی که پاسخ صحیحی از مسئولان دریافت نکنند به تحصن خود ادامه خواهند داد. گفته شده روز جمعه ۲۱ آبان ماه وزیر نیرو به اصفهان می‌آید که امید است در این سفر پاسخ قانع کننده‌ای به کشاورزان داده شود. در هر صورت تا دریافت یک پاسخ قانع کننده کشاورزان به اعتراض خود ادامه می‌دهند.

وی افزود: برای تأمین حقابه کشاورزان آب کافی پشت سد زاینده رود وجود دارد، در سال‌های گذشته هم چنین تجربیاتی داشته‌ایم، اکنون ۱۷۶ میلیون متر مکعب آب پشت سد زاینده‌رود است. در سنوات گذشته ذخیره سد به کمتر از این مقدار هم رسیده و مشکلی به وجود نیامده است.
 
تداوم اعتراض کشاورزان اصفهانی به شفافیت درباره حق آبه

شرکت آب منطقه‌ای نمی‌تواند برخی از مصارف سد را کنترل کند
عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزان اصفهان گفت: آب منطقه‌ای نمی‌تواند برخی از مصارف سد را کنترل کند و همواره تاکید بر این دارد که ۲۰۰ میلیون متر مکعب خط قرمز سد مطرح شود که این طور نیست.

وحیدا اضافه کرد: اگر شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان بتواند سایر مصارف سد را کنترل کند، خط قرمز سد کمتر از ۲۰۰ میلیون متر مکعب بوده و می‌تواند نیاز آب شرب و حقابه کشاورزان را تأمین کند.

تداوم اعتراض کشاورزان اصفهانی به شفافیت درباره حق آبه

هنوز هیچ پاسخی به کشاورزان داده نشده است
احمدرضا جعفری، عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزان استان اصفهان نیز در همین رابطه به خبرنگار ایمنا گفت: در دو روز گذشته مسئولان پاسخ قانع کننده‌ای به کشاورزان ارائه نکرده‌اند، تا کنون هیچ یک از مصوباتی که در جلسات با نمایندگان کشاورزان تصویب شده عملی نشده است.

وی افزود: همین موضوع منجر شده است کشاورزان دیگر اعتمادی به نمایندگان خود نداشته باشند و اکنون تا زمانی که پاسخی از مسئولان دریافت نکنند به اعتراض خود ادامه خواهند داد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایمنا، تاریخ انتشار:۲۰ آبان ۱۴۰۰، کد خبر:۵۳۴۶۲۹، www.imna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین