پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۷۹۹
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲
اینکه ادعا شود معبر موقت ساخته شده و حالا میراث فرهنگی درخواست آزاد سازی معبر را نموده است، بنظر بهانه‌ای بیش نیست. اگر معبر موقت بوده و آسفالت شده، حکم قضایی برای تخریب به چه منظوری باید اخذ می‌شد؟ بهتر نیست بگویید شهرداری خرم آباد در آسفالت کردن معبر میثاق چهارم اشتباه نموده و در دادگاه محکوم شده است؟ سوال این است که هزینه آسفالت این معبر چقدر بوده و هزینه به روز شده آن را به همراه ضرر و زیان، کدام فرد در شهرداری خرم آباد باید بپردازد؟

شعار سال:در پی اختلاف بین شهرداری و میراث فرهنگی لرستان آسفالت یک خیابان در منطقه ماسور خرم آباد تخریب شد.
 
در پی اختلاف بین شهرداری و میراث فرهنگی لرستان آسفالت یک خیابان در منطقه ماسور خرم آباد تخریب شد.

بنا بر اعلام شهرداری منطقه سه خرم آباد این اقدام به علت قرار گرفتن خیابان مهرگان چهارم منطقه ماسور در محدوده میراث تاریخی توسط اداره میراث فرهنگی و گردشگری صورت گرفته است.
 
 بر اساس اظهار نظر مسئولان میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی لرستان تخریب آسفالت خیابان به علت اختلاف مالک شخصی ،شهرداری و میراث فرهنگی  استان بوده  و اداره کل میراث فرهنگی استان در این زمینه نقشی نداشته است.
 
جزئیات بیشتر این خبر را در بخش خبری ساعت ۱۹:۳۰ شبکه لرستان دنبال کنید.

تعداد بازدید : 8
تعداد بازدید : 3


     
 شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما  ، تاریخ انتشار:  6 آبان  1400، کدخبر: 3260860، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین