پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۴۲۵
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
این روزها مقابله با کرونا بهانه همدلی و همراهی شده است در این میان ائمه جمعه و روحانیون لرستان پای کار آمده‌اند تا آنها نیز نقش خود را در شکست ویروس کرونا ایفا کنند.

شعار سال: در روزهایی که ویروس کرونا که بی‌مهابا سلامتی مردم را نشانه گرفته است، هر کسی به دنبال ایفای نقش خود برای شکست ویروس کرونا است، ائمه جمعه و روحانیون لرستان نیز از همان روزهای ابتدایی شیوع این ویروس در میدان مبارزه با آن حضور پیدا کردند.

از توزیع بسته‌های غذایی گرفته تا ضدعفونی معابر، خیابان‌ها و روستاها از سوی ائمه جمعه، طلاب و روحانیون سطح استان با کمک نیروهای جهادی صورت گرفته تا آنها نیز در کنار سایر اقشار و مسئولان بتوانند سهمی در شکست ویروس کرونا داشته باشند.

حجت الاسلام سید احمد شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان در این رابطه با اشاره به فعالیت ائمه جمعه و همچنین روحانیون لرستان در میدان مبارزه با کرونا، اظهار داشت: حضور در کارگاه‌های تولیدی، تهیه و همکاری در اهدای بسته‌های مواد غذایی، بهداشتی و فرهنگی از جمله این اقدامات بوده است.

وی، عنوان کرد: توزیع سه هزار و ۱۳۰ بسته مواد غذایی، بهداشتی و فرهنگی در استان از سوی ائمه جمعه و روحانیون استان صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به هماهنگی ائمه جمعه با نیروهای جهادی در سطح شهر و بیرون از شهرها، بیان داشت: همچنین تشکیل گروه جهادی طلاب و روحانیون نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

حجت الاسلام شاهرخی، همچنین جمع آوری کمک‌های مردمی، خیرین، نیکوکاران و همچنین توزیع آنها بین نیازمندان را از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته از سوی ائمه جمعه و روحانیون استان برشمرد.

 

 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:24فروردین1399،کد خبر:4898337،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین