پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۴۸۰
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری لرستان گفت: بیش از ۵۰۰ ورزشکار به صورت حرفه‌ای در لرستان در رشته دوچرخه‌سواری فعالیت می‌کنند و در حال حاضر آبتین بهزاد در رده جوانان به اردوی تیم ملی جاده و کسری باقر پور و ایمان رشنو در رده بزرگ‌سالان بخش پیست به اردوی تیم ملی دعوت‌شده‌اند.
شعار سال: فرهاد دیناروند امروز در خرم‌آباد، اظهار داشت: سال ۹۸ پس از تغییراتی که در هیئت دوچرخه‌سواری لرستان صورت گرفت در اولین مرحله اقدام به برگزاری مسابقات استعدادیابی در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان کردیم.

وی با بیان اینکه این مسابقات در تمام شهرستان‌های لرستان برگزار شد، افزود: پس از مشخص شدن افراد برگزیده در شهرستان‌ها همه‌ی آنان در مسابقات استان شرکت کردند و از این استعداد‌ها تیم نوجوانان و جوانان لرستان شکل گرفت.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری لرستان بیان کرد: در سال ۹۸ در مسابقات لیگ جوانان کشور استعداد‌های لرستان دو مدال طلا و نقره به دست آوردند همچنین در مسابقات قهرمانی جوانان کشور توانستیم رده سوم کشور را به دست آوریم.

دیناروند با اشاره به اینکه تیم نوجوانان دوچرخه‌سواری لرستان در سال گذشته توانست در بخش آقایان مقام قهرمانی کشور را به دست آورد، تصریح کرد: همچنین در بخش پیست در سال گذشته دو لرستانی توانستند چهار مدال برنز کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰۰ ورزشکار به صورت حرفه‌ای در لرستان در رشته دوچرخه‌سواری فعالیت می‌کنند همچنین در حال حاضر آبتین بهزاد در رده جوانان به اردوی تیم ملی جاده  دعوت‌شده همچنین کسری باقر پور و ایمان رشنو در رده بزرگ‌سالان به اردوی تیم ملی پیست دعوت‌شده‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فارس، تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۳۹۹۱۱۱۲۰۰۱۱۳۶، farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین