پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۶۱۶
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
لرستان نماینده‌ای در انتخابات «مجمع ملی جوانان ایران» ندارد!

شعار سال:محمد حسین ملکشاهی دبیر لرستانی مجمع ملی جوانان ایران با انتشار یک استوری اینستاگرامی از عدم حضور اعضای مجمع جوانان لرستان در انتخابات امروز مجمع ملی جوانان ایران خبر داد.

بر اساس شنیده ها ، اعضای فعلی مجمع جوانان لرستان به دلیل اختلافاتی که در بین خود دارند  از حضور در این انتخابات منع شده اند و گویا حتی به لرستانی ها اجازه حضور بعنوان رای دهنده را هم نداده اند که اگر این موضوع نیز صحت داشته باشد میتوان گفت که یک فاجعه در تاریخ مجمع جوانان لرستان رخ داده است!

این در حالیست که لرستانی ها در انتخابات دور قبل حضور فعالی داشتند و در همان انتخابات بود که محمد حسین ملکشاهی بعنوان دبیر شورای مرکزی مجمع ملی جوانان ایران انتخاب شد و برکات این انتخاب خود را  در کمک های جمع آوری شده توسط  «مجمع ملی جوانان ایران» در ماجرای سیل ۹۸ لرستان نشان داد.
 
و اما چند سوال اساسی از نمایندگان فعلی جوانان لرستان
 
 آیا این موضوع صحت دارد؟
 
و اگر موضوع صحت دارد براستی چرا یک جمع محدود ۷ نفره نمیتوانند اختلافات بین خود را حل کنند تا تبعات اختلافاتشان اینگونه دامن لرستان محروم را نگیرد؟!

آیا اصلا نمایندگان مجمع جوانان لرستان خود را ملزم به پاسخگویی در خصوص این فاجعه می دانند یا قصد دارند با سکوت از کنار این فاجعه ی تاریخی بگذرند؟!
 
ایوب فاریابی
حامد خلیلی (مستعفی)
خانم‌عارفیان
بولحسنی
خانم‌سیفی
درویشی
خانم‌سلطانی


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین