پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۲۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
مرجع تقلید شیعیان گفت: خدمت به مستضعفین ازجمله نمودهای اصلی و مهم کارنامه شهردار سابق تهران است، خوشبختانه کارنامه آقای قالیباف با خدمت به جنوب شهری‌ها گرده و پیوند خورده که از این منظر بسیار قابل‌تقدیر است.

شعار سال: آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار محمدباقر قالیباف که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: از فرصت مسئولیت باید بهترین استفاده را برای خدمت‌رسانی در جامعه اسلامی بهره برد.

وی افزود: ظرفیت‌ها و توان‌هایی که در وجود انسان به ودیعه گذاشته‌شده بسیار فراوان و قابل‌توجه است، اما چیزی که دراین‌بین بسیار بااهمیت بوده استفاده درست از استعدادها و ظرفیت‌هایی بوده که در انسان وجود دارد.

مرجع تقلید شیعیان جهان با اشاره به اثر و ماندگاری آثار امور خیر در جامعه گفت: طبق روایات و احادیث اسلامی آثار اعمال خیر برای همیشه در سطح جامعه ماندگار است و هیچ‌وقت از بین نمی‌رود، انسان باید در زندگی خود به نحوی عمل کند که بعد از مرگ مردم از یاد کردن رفتار و اعمال فرد احساس خشنودی و رضایت داشته باشند.

آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر خدمات ارزنده و قابل‌ستایش شهردار سابق تهران عنوان کرد: اگر رویه‌ای بود که مسئولان لایق و کار بلد در پست‌های خود باقی می‌ماندند بسیار بااهمیت بود اما باید در برابر قانون و رفت‌وآمد افراد سر تمکین پایین آورد.

وی ادامه داد: خدمت به مستضعفین از جمله نمودهای اصلی و مهم کارنامه شهردار سابق تهران است، خوشبختانه کارنامه آقای قالیباف با خدمت به جنوب شهری‌ها گرده و پیوند خورده که از این منظر بسیار قابل‌تقدیر است.

مرجع تقلید شیعیان جهان خاطرنشان کرد: در انجام هر امری باید رضایت الهی را در نظر داشت، مهم‌ترین افتخار و سند خدمت‌رسانی مسئولان در سطح جامعه رضایت عمومی شهروندان و مردم جامعه از دوران خدمت و مسئولیت مسئولان مختلف است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 12بهمن 96، کدمطلب:1645058، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
میلاد
Germany
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
من تو برف اخیر تهران بودم...شهرداری نبود شاید بهتر اداره میشد...کاری به حرف و حدیث های اقتصادی شت قالیباف ندارم اما تو عرصه مدیریتی شهرداری واقعا جهادی عمل کرد...
ا.ف75
ناشناس
Germany
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
اینو انقدر بهش بد و بی راه گفتیم که واقعا هم یه جاهایی تقصیر خودش بود. رفت... یکی بد تر از این اومد که کلی قول به مردم داده بود که هیچیش عملی نشد
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین