پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۴۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند:مستحب بودن تعدد زوجات را قبول ندارم و آقایان حتی به شوخی هم نباید درباره تعدد زوجات حرف بزنند.

شعارسال: چندی پیش فتوایی منتسب به رهبری در کانال‌ها منتشرشده بود که مدعی بود حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تعدد زوجات را در شرایط فعلی جامعه مستحب می‌دانند.

شنیده شده اخیرا در جمعی با حضور رهبری، یکی از حضار از ایشان درباره صحت این فتوا سوال می‌پرسد.

آیت‌الله خامنه‌ای با شنیدن این مطلب برافروخته شده‌اند و متعجب گفته‌اند که اصلا بنده همچین فتوایی ندارم و اصلا همچین چیزی را قبول ندارم؛ چه کسی این را گفته است؟ آقایان حتی به شوخی هم نباید درباره تعدد زوجات حرف بزنند، که باعث دلسردی خانم‌ها می‌شود.

جالب آن‌که رهبر انقلاب این نظر را در محل‌ کارشان هم اجرایی کردند و هشدار داده‌اند که افراد شاغل در بیت رهبری اگر همسر دوم اختیار کنند، اخراج می‌شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری رجانیوز، تاریخ انتشار: 8 فروردین 1397، کدخبر: 285376، www.rajanews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
1
چقدر حرف پشت رهبر عزیزمون در مورد عقایدشون هست...این رهبر در این حد از روشنفکری دینی رو قدر نمیدونیم
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
1
0
رهبری به طرز صحیح نشان داد که جایگاه خاناده و اهمیت به همسر در نظر ایشون به چگونه است؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
0
1
خبرتون بی پایه و اساسه و ضعیفه ... اصول خبرنگاری رو بلد نیستین ، خبر معتبر مستند باید بزنید .... نه این خبر مزخرفتون که ...نه گوینده معلوم الهویه است نه اسم جلسه معلومه نه تاریخ جلسه معلومه و نه حتی مخاطبین جلسه و حتی در سایت لیدر رهبر که مال فتواهاشه ، هم این عدم استحباب وجود نداره
مدیر پایگاه خدمت شما سلام عرض می کنیم
لطفا بجای تکفیر کردن و سب و لعن و دشنام و ...، ما را راهنمایی بفرمائید تا بیشتر و بشکلی مطلوبتر بتوانیم در خدمت شما و سایر هم میهنان عزیزمان باشیم.
منبع خبر در انتهای خبر ذکر شده است. سایر دنباله گیری های لازم را می توانید از منبعی که خبر از آن برداشت شده است، بنمایید.
با احترام وافر 
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین