پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۱
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
به مناسبت گراميداشت روز جهاني عصاي سفيد و روز جهاني پارالمپيک که در ستاد بهزيستي لرستان برگزار شد، جمعي ازقهرمانان،قاريان و نخبگان نابينا و کم بينا با مدير کل بهزيستي لرستان ديدارکردند.
شعار سال :  دراين ديدار که در فضايي صميمي برگزار شد، اسداله حيدري، مدير کل بهزيستي لرستان ضمن تسليت به مناسبت فرارسيدن ماه محرم و گراميداشت روز جهاني عصاي سفيد و روز جهاني پارالمپيک به مدعوين، گفت: شما معلولين داراي توانمندي هايي هستيد که شايد بقيه افراد از آن برخوردار نباشند و شما بايد اين توانايي هاي خود را به رخ جامعه بکشيد و به آنها اثبات کنيد که معلوليت، محدوديت نيست و اين موضوع را در مسابقات پارالمپيک اثبات کرديد.

مدير کل بهزيستي لرستان خطاب به معلولين عنوان کرد: دکتر محسني بندپي، رياست سازمان بهزيستي کشور که خود از نخبگان فعال و دلسوز کشور است به جد پيگير همه جانبه مسائل و مشکلات معلولين در عرصه هاي مختلف است.
حيدري افزود: جامعه زماني توسعه پيدا مي کند که تمام افراد، به ويژه معلولين از حقوق حقه خود منتفع باشند و در يک جامعه توسعه يافته نبايد کسي از مزاياي اجتماعي محروم باشد، که ما براي برخورداري معلولين از تمام مزاياي اجتماعي بايد با مديريت ارشد استان، سازمان بهزيستي کشور و ساير دستگاه هاي اجرايي در تعامل باشيم.
در ادامه برخي از معلولين مسائل و مشکلات خود از قبيل وضعيت بد مناسب سازي شهري، عدم دسترسي کافي به امکانات ورزشي و آموزشي، مشکلات تردد و اياب و ذهاب، تبديل وضعيت استخدامي از قراردادي به پيماني و ... را مطرح کردند، که حيدري براي رفع مسائل معلولين در زمينه هاي حمايتي، ورزشي و تحصيلي قول مساعد داد.
در پايان از هفده نخبه نابينا و کم بيناي پارالمپيک،قاري و تحصيلي تقدير و هدايايي اهدا شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت موج ، تاریخ انتشار 23 مهر7 مرداد 1394،کد مطلب - www.mojnews.com

خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین