پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۸۶۷
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴
رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس از برپایی بیمارستان صاحب‌الزمان (عج) به مناسبت نیمه شعبان در بخش جره و بالاده کازرون خبر داد.

شعارسال: فرخ بهارلویی با اشاره به برپایی بیمارستان صاحب‌الزمان (عج) به مناسبت نیمه شعبان در بخش جره و بالاده شهرستان کازرون اظهار داشت: این بیمارستان از 12 اردیبهشت ماه به مدت 3 روز برپاست و به ارائه خدمات درمانی به مردم این منطقه می‌پردازد.

وی با اشاره به غربالگری اولیه که از ابتدای اردیبهشت ماه به مدت 10 روز انجام شده است، گفت: 15 هزار نفر توسط 6 تیم پزشکی با همکاری شبکه بهداشت و درمان کازرون غربالگری شدند که از این تعداد 2 هزار نفر به متخصص ارجاع داده شدند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس با اشاره به وسعت منطقه و جمعیت 40 هزار نفری این بخش افزود: غربالگری جدیدی نیز در مدت برپایی بیمارستان توسط تیم‌های پزشک عمومی انجام می‌شود که در روز نخست 2500 نفر ویزیت شدند و 5 هزار نفر-خدمت نیز ارائه شد.

بهارلویی بیان کرد: در 3 روز برپایی بیمارستان 90 نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص به همراه دندانپزشک و داروساز در منطقه مستقر هستند و به ارائه خدمت به مردم این منطقه می‌پردازند.

وی از برپایی 2 کیلینیک سیار دندانپزشکی در منطقه خبر داد و عنوان کرد: اتوبوس سیار اتاق عمل، رادیولوژی سیار، آزمایشگاه سیار، اتاق ریکاوری و ست‌های تخصصی بخشی از تجهیزات این بیمارستان است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبرفوری، تاریخ انتشار: 13اردیبهشت1397 ، کدخبر: 364119: www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین