پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۸۸۵
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
‌معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هرمزگان گفت: امیدوارم ارگان‌های ذی‌ربط از گردشگری به‌ویژه اقامتگاه‌های بوم گردی حمایت کنند تا شاهد رونق بیشتر این صنعت در استان هرمزگان باشیم.
شعار سال: ‌معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هرمزگان گفت: امیدوارم ارگان‌های ذی‌ربط از گردشگری به‌ویژه اقامتگاه‌های بوم گردی حمایت کنند تا شاهد رونق بیشتر این صنعت در استان هرمزگان باشیم.

‌فائقه اتابک  ‌افزود: از سال 1392 اقامتگاه‌های بوم گردی در کشورمان شکل قانونمند و منسجم به خود گرفتند و از اواخر سال 1394 در هرمزگان استقبال بسیار خوبی از راه‌اندازی این اقامتگاه‌ها صورت گرفت.

وی اظهار کرد: در حال حاضر 30 پروانه اقامتگاه بوم گردی در هرمزگان به‌غیراز اقامتگاه‌های جزیره قشم که شامل 70 اقامتگاه است، صادر کرده‌ایم که 10 اقامتگاه هم‌اکنون فعال هستند.

اتابک خاطرنشان کرد: ازآنجاکه اقامتگاه‌های بوم گردی از فرهنگ ما صیانت می‌کنند و زیبایی‌های فرهنگی را به گردشگران عرضه، میراث فرهنگی ما را حفظ و به صنایع‌دستی ما رونق می‌دهند، مصداق بارز توسعه پایدار و اقتصاد مقاومتی هستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هرمزگان اضافه کرد: گردشگری جایگاه ویژه‌ای در اقتصاد مقاومتی دارد و به عقیده بنده بوم گردی در این حیطه از جایگاه ویژه‌تری برخوردار است.

وی تصریح کرد: بحث آموزش در خصوص اقامتگاه‌های بوم گردی از اهمیت زیادی برخوردار است و با توجه به اینکه اقامتگاه‌های بوم گردی نو پا هستند، به درخواست متقاضیان و بهره‌برداران بوم گردی در جهت آشنایی بیشتر با ضوابط گردشگری دوره‌های آموزشی مختلف برای آن‌ها برگزار می‌شود.

اتابک در پایان عنوان کرد: امیدوارم ارگان‌های ذی‌ربط از گردشگری به‌ویژه اقامتگاه‌های بوم گردی حمایت کنند تا شاهد رونق بیشتر این صنعت در استان هرمزگان باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1397، کدخبر: 97022413077 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین