پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۸۳۹
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: کمتر از 40 درصد برنامه توسعه کشور اجرایی شده است.

شعار سال: «محمد خدابخشی» در جلسه شورای برنامهریزی لرستان، اظهار کرد: کمتر از ۴۰ درصد برنامه توسعه کشور اجرایی شده و برنامههایی باید تدوین شود تا درصد بیشتری از آن محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه ششم توسعه هدف‌گذاری شده تا دولت سالانه هشت‌صدم درصد بیکاری را کاهش دهد که در این راستا مبلغ حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته که امیدواریم لرستان سهم مناسبی از این بخش داشته باشد.

نماینده مردم الیگودرز تصریح کرد: در بودجه امسال استان اعتباراتی برای راه‌های روستایی، توسعه اراضی شهرک‌های صنعتی و تأمین زیرساخت‌های آن‌ها در نظر گرفته شود.

خدابخشی یادآور شد: اجرای پروژه قمرود به مردم الیگودرز خسارت وارد کرده که باید در سال 98 ردیف اعتباری ملی برای جبران این خسارت در نظر گرفته شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 28 اردیبهشت 97، کد مطلب: 97022815502، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین