پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۴۴۸
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته مشکل ممنوعیت حضور بانوان بوشهری برای تماشای مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی برطرف شد.

شعار سال: احمد بهروزیان گفت: بانوان بوشهری همواره در نهایت اخلاق و متانت با حضور روی سکو‌های زمین‌های فوتبال ساحلی از نمایندگان این استان در مسابقات لیگ برتر حمایت می‌کردند که پس از ممنوعیت کوتاه مدتی که در این زمینه ایجاد شد، پیگیری‌های لازم برای لغو این ممنوعیت صورت گرفت.

وی بیان کرد: این پیگیری‌ها نتیجه داد و از بازی شب گذشته تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی برابر شهریار ساری بانوان بوشهری دوباره با حضور روی سکوی‌های زمین فوتبال ساحلی در نهایت شایستگی و بدون کوچکترین مورد خاصی به حمایت از نماینده این استان پرداختند.

بهروزیان فر ادامه داد: هواداران از سرمایه‌های ارزشمند مسابقات فوتبال محسوب می‌شوند و در این بین حضور آن‌ها بصورت خانوادگی می‌توانند در حمایت تاثیرگذار از نمایندگان استان و بویژه تیم لیگ برتری فوتبال ساحلی پارس جنوبی نقش شایانی ایفا کند.

بهروزیان فر ادامه داد: در این ارتباط از تمامی دستگاه‌های ذیربط و بویژه مجموعه نیروی انتظامی به عنوان تامین کننده نظم و امنیت در استادیوم تقدیر و تشکر می‌کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 27 خرداد 97، کد مطلب: 6567435: www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین