پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۱۵۱
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
رئیس مجمع امور صنفی بوشهر گفت: بوشهر یکی از گران‌ترین شهرهای کشور در زمینه اجاره بهای مسکن و واحدهای تجاری است.

شعار سال: مصطفی گراشی ظهر پنجشنبه در نشست برنامه مردم پرسشگر و مسئولان پاسخگو در مسجد فاطمه زهرا(س) بوشهر اظهار داشت: مقابله با گران‌فروشی را به عنوان یک اولویت در دستور کار داریم و نظارت مستمر صورت می‌گیرد.

وی از برخورد با فروشندگان گران‌فروش خبر داد و اضافه کرد: نصب برچسب قیمت بر روی کالاها یک امر ضروری است و در صورتی که فروشگاه‌ها چنین کاری را انجام ندهند باآن ها برخورد می‌شود.

رئیس مجمع امور صنفی بوشهر با اشاره به نصب برچسب قیمت بر روی حدود ۵۰ درصد کالاها در شهر بوشهر خاطرنشان کرد: در کلاس‌های آموزشی اصناف، بر نصب برچسب قیمت کالا تاکید می‌شود.

فعالیت ۱۰۰۰ واحد صنفی بدون مجوز

وی با اشاره به فعالیت هشت هزار و ۳۰۰ واحد صنفی در شهر بوشهر، بیان کرد: هزار واحد صنفی در بوشهر بدون داشتن مجوز در حال فعالیت هستند.

گراشی با اشاره به فعالیت ۱۲ بازرس اتحادیه صنفی و ۱۳ بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت در عرصه کنترل بازار، ادامه داد: همه مردم باید در زمینه بازرسی بر قیمت‌ها به عنوان بازرس با ما همکاری کنند و بازرسان را مطلع سازند.

وی خواستار افزایش فرهنگ مطالبه‌گری مردم در بوشهر نسبت به قیمت‌ها شد و افزود: گرانی اجناس در بازار بر هیچ کس پوشیده نیست و قیمت‌ها باید کنترل شود و نظارت جدی انجام شود.

ساماندهی دست فروش‌ها

رئیس مجمع امور صنفی بوشهر با اشاره به اینکه فعالیت صنعت ساختمان در بوشهر دارای رکود است، گفت: بوشهر یکی از گران‌ترین شهرهای کشور در زمینه اجاره بهای مسکن و واحدهای تجاری است.

وی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی دست فروش‌ها با همکاری گشت‌های شهرداری اظهار داشت: دست‌فروش‌ها در شهر بوشهر پس از پایش و بررسی‌های همه جانبه از مهرماه امسال ساماندهی می شوند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 4 مرداد 97، کد مطلب: 4357839، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین