پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۳۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه 75 درصد حجاج بالای 50 سال و 12.5 درصد بالای 75 سال هستند گفت:‌ مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر با تجربه خوبی که در دهه‌های گذشته داشته است اقدامات بسیاری را در حوزه سلامت حجاج انجام می‌دهد
شعارسال:رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه 75 درصد حجاج بالای 50 سال و 12.5 درصد بالای 75 سال هستند گفت:‌ مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر با تجربه خوبی که در دهه‌های گذشته داشته است اقدامات بسیاری را در حوزه سلامت حجاج انجام می‌دهد.

حمید محمدی در حاشیه بازدید از بیمارستان مکه و بررسی سلامت حجاج همچنین اقدامات صورت گرفته توسط پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر اظهار داشت: یکی از مهمترین اصولی که در کل فرآیند اعزام حجاج اهمیت دارد، مسئله امنیت و سلامت آنها است و ما سعی می‌کنیم در همه حوزه‌ها این دو اصل را مدنظر قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه مرکز پزشکی حج و زیارت تجربه‌های خوبی طی چند دهه گذشته در مورد خدمت‌رسانی به زائران داشته است، گفت:‌این موضوع از قبل همچنین حین موسم حج در نظر گرفته شده و مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر با راه‌اندازی مطب‌ها و بیمارستان‌ها خدمات بسیاری را به حجاج ارائه می‌دهند.

وی ضمن اینکه ابراز امیدواری کرد که حجاج پایشان به این مراکز باز نشود، گفت: در مراکز هلال‌احمر اقدامات زیادی انجام می‌گیرد تا مشکلات حجاج از جزئی‌ترین تا پیچیده‌ترین آنها شامل سرماخوردگی و مشکلات قلبی برطرف شود.

محمدی به موضوع مشاعر عرفات و منا اشاره کرد و گفت:‌در این ایام تلاش می‌شود خدمات بهتری به حجاج ارائه شود و با توجه به اینکه امسال هوا گرم‌تر است پیش‌بینی می‌شود امور اجرایی و دست‌اندرکاران کارهای بیشتری را انجام دهند.

رئیس سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: با توجه به بالا بودن میانگین سنی حجاج که 75 درصد آنها بالای 50 سال و 12.5 درصد بالای 75 سال هستند این قضیه را محتمل می‌کند که مشکلات زیادتری در حوزه سلامت آنها داشته باشیم که البته جهت حفظ سلامت حجاج مرکز پزشکی حج و زیارت تمهیدات فراوانی در نظر گرفته است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار12مرداد 97، کد خبر: 13970512000076، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
0
با این وضعیت سیاسی این روزای منطقه خداییش با چه منطقی حج میرن این آدما؟
ا.ف۷۵
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین