پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۳۷۹
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷
هادی ابراهیمی که قبل از روی کار آمدن دولت تدبیر امید, معاون سیاسی امنیتی استان مازندران بود, امروز بعنوان مدیرکل صداوسیما مازندران معارفه می شود.

شعار سال: دکتر هادی ابراهیمی معاون سابق سیاسی، امنیتی استانداری مازندران که فعالیت در صداوسیما مازندران نیز در کارنامه اش دیده می شود امروز به عنوان مدیرکل صداوسیمای استان مازندران معارفه و جانشین صادق مقدسی شد.

گفته می شود علی صادق مقدسی که اصالتا قزوینی است و از سال ۱۳۹۳ به مدت سه سال به عنوان مدیر صدا و سیمای مرکز مازندران مشغول به کار شده بود، احتمالا به البرز میرود تا بعنوان مدیرکل صدا و سیما در این استان معارفه شود. هادی ابراهیمی معاون سیاسی استانداری مازندران در زمان استانداری طاهایی است که در گذشته در صداوسیما مازندران مشغول بکار بود و در سال های اخیر فعالیت دانشگاهی داشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری شرق مازندران، تاریخ انتشار 6 آذر 97، کد مطلب: -، www.sharghpress.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین