پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۵۰۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
استاندار جدید مازندران در نخستین هفته آغاز فعالیت رسمی خود در استانداری، با ارسال دستورالعملی برای تمامی دستگاه‌های اجرایی، شکایت علیه رسانه‌ها را برای این دستگاه‌ها ممنوع کرد.

شعارسال: استاندار جدید مازندران در نخستین هفته آغاز فعالیت رسمی خود در استانداری، با ارسال دستورالعملی برای تمامی دستگاه‌های اجرایی، شکایت علیه رسانه‌ها را برای این دستگاه‌ها ممنوع کرد. «احمد حسین زادگان» در این دستورالعمل همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا چنانچه شکایتی از رسانه‌ها در محاکم قضایی دارند، پس بگیرند.

نماینده عالی دولت در مازندران با تأکید بر اینکه نقد عملکرد دستگاه‌ها و انتقاد از مدیران حق رسانه‌ها به‌عنوان نمایندگان افکار عمومی است، تصریح کرد: نقد و انتقاد لازمه اصلاح امور و توسعه است. حسین زادگان از رسانه‌ها به‌عنوان رکن چهارم دموکراسی یاد و تأکید کرد: فضای انتقاد و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی باید برای این رکن آزاد باشد تا شفافیت در امور محقق شود. مدیران دستگاه‌های اجرایی حتی اگر نقدی غیرمنصفانه باشد، نباید دست به شکایت علیه رسانه بزنند، تنها تهمت، افترا یا توهین کردن برای مدیران حق پیگیری قضایی ایجاد می‌کند.

وی شعار منتخب خود برای دوره فعالیت در استانداری را «امید اجتماعی، اعتدال سیاسی و تدبیر اقتصادی» اعلام کرد و از رسانه‌ها خواست تا برای تحقق این شعار یاریگر مجموعه مدیریتی استان باشند. استاندار جدید مازندران همچنین با راه‌اندازی نظام انتقادات و پیشنهادات خواهان مشارکت کارکنان دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های مردمی و تک تک شهروندان در ارائه راهکار برای تحرک بخشی به فعالیت دستگاه‌های اجرایی شد. کارکنان دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های مردم نهاد و شهروندان برای ارائه پیشنهادات و انتقادات خود می‌توانند با مراجعه به سایت استانداری مازندران به نشانی http://www.ostan-mz.ir و انتخاب گزینه ارتباط مستقیم با استاندار، به‌صورت مستقیم نظرات خود را با استاندار در میان بگذارند.

مرجع: ایرنا


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری اسکان نیوز ، تاریخ انتشار:19 آذر 1397 ، کدخبر: 16161،www.eskannews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
0
چرا باید اینکار بکنن وقتی کسی خلافی کرده باید ازش شکایت بشه رسانه با بقیه جاها چه فرقی داره؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین