پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۱۲۰
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی اصفهان گفت: مجوز تأسیس ۳۷ اقامتگاه بومگردی جدید در استان اصفهان صادر شد.معاون سرمایه‌گذاری و امور طرح‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: مجوز اولیه تأسیس دیگر اقامتگاه‌های بوم گردی مصوب این نشست در شهرستان‌های آران و بیدگل، بوئین و میاندشت، نطنز و دهاقان، خور و بیابانک، شهرستان لنجان، شهرستان فریدن همچنین خوانسار، شهرستان اردستان، شهرستان نجف‌آباد و شهرستان گلپایگان و شهر سمیرم صادر شد.

شعار سال: سید علی صالح درخشان در هفتمین نشست کمیته فنی صدور مجوز اقامتگاه‌های بومگردی بیان کرد: 37 طرح از مجموع 50 طرح ارائه‌شده در این نشست، با اکثریت آراء اعضاء کمیته بومگردی استان تصویب و مجوز اولیه تأسیس این اقامتگاه‌ها صادر شد.

معاون سرمایه‌گذاری و امور طرح‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: مجوز اولیه تأسیس دیگر اقامتگاه‌های بوم گردی مصوب این نشست در شهرستان‌های آران و بیدگل، بوئین و میاندشت، نطنز و دهاقان، خور و بیابانک، شهرستان لنجان، شهرستان فریدن همچنین خوانسار، شهرستان اردستان، شهرستان نجف‌آباد و شهرستان گلپایگان و شهر سمیرم صادر شد.

وی افزود: از مجموع طرح‌های ارائه‌شده در این نشست با تأسیس پنج طرح بوم گردی در شهرستان اصفهان شامل شهر اصفهان و روستاهای براآن شمالی، حسن‌آباد و رامشه و چهار اقامتگاه بوم گردی در نائین و روستاهای اشین ونیستانک در این شهرستان و طالخونچه در شهرستان مبارکه موافقت شد.

صالح درخشان بیان کرد: در آخرین نشست امسال کمیته فنی، با راه‌اندازی اقامتگاه بومگردی مجوز اولیه تأسیس اقامتگاه در روستاهای خنب، اسحاق‌آباد وادقان، ویدوج و شهرهای کاشان و نیاسر موافقت شد.

اصفهان قطب گردشگری کشور با بیش از 22 هزار بنا و اثر تاریخی است که هزار و 850 اثر آن به ثبت ملی و هفت اثر آن‌هم ازجمله میدان امام، کاخ چهل‌ستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع و قنات‌های وزوان و مزدآباد میمه به ثبت جهانی رسیده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صاحب نیوز تاریخ انتشار 25 اسفند 97، کد خبر: 943094، www.sahebnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین