پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۹۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
وزیر کشور با اشاره به اینکه صبح امروز (شنبه) به استان گلستان عزیمت می‌کند گفت: در این چند روز باید در تهران هماهنگی‌های چند استان و چند منطقه را در سطح ملی انجام می‌دادیم.
شعارسال: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با اشاره به اینکه صبح شنبه به استان گلستان عزیمت می‌کند گفت: در این چند روز باید در تهران هماهنگی‌های چند استان و چند منطقه را در سطح ملی انجام می‌دادیم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه حجم بارندگی‌های استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی بیش از چند برابر بارندگی در مدت مشابه سال‌های پیش بوده است، اضافه کرد: دبی آب در استان گلستان در بالادست ۵۷۰ متر مکعب بر ثانیه بوده در حالی که ظرفیت رودخانه «گرگانرود» کمتر از آن است.

رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی با همه امکانات فنی و مهندسی و به ویژه مردم کمک کردند، افزود: سعی کردیم مسیرهای سیلاب را تغییر دهیم تا خسارت‌ها کمتر شود.

وی گفت: کمک‌های مردمی به ویژه مردم خوب «آق‌قلا» و علمای آنجا موجب شد مردم مسیر را تخلیه کنند به طوری که در این مسیرها تلفات انسانی نداشتیم و آب گرفتگی‌ها و ورود آب به منازل وجود دارد که ان‌شاءالله پس از فروکش کردن، به سرعت تخلیه می‌شوند.

رحمانی فضلی افزود: آب بعد از آق‌قلا به سمت گمیشان می‌رود که حجم دبی آب در آنجا کم و منحرف و همه منازل در آن مسیر تخلیه شده است.

وی ادامه داد: همه تمهیدات لازم اندیشیده شده است تا تلفاتی نداشته باشیم و آن دو مورد تلفات انسانی در «کلاله» و «مینودشت» بوده است و در این مسیر تلفات انسانی نداشتیم.

وزیر کشور گفت: همه امکانات پشتیبانی از جمله پتو، چادر و اسکان‌های موقت و کمک غذایی انجام شده است.

رحمانی فضلی با بیان اینکه جلسات شورای تأمین و کمیته بحران تشکیل خواهد شد و تصمیمات را در محل اتخاذ خواهیم کرد، ادامه داد: از صبر و حوصله مردم و همکاری‌های خوب آنها و دستگاه‌های اجرایی تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه "مردم نگران نباشند و خسارت‌ها جبران خواهد شد"، افزود: علمای استان به ویژه نماینده ولی فقیه در بسیج مسئولان و مردم همکاری خوبی داشتند و امیدواریم مشکلات را به سرعت حل کنیم.

پیش از این وزیر کشور گفته بود به منظور نظارت مستقیم بر مدیریت بحران در شمال شرق کشور و ارزیابی میدانی از مناطق سیل‌زده و دیدار مستقیم با مردم وارد استان گلستان می‌شود.

حضور در مناطق سیل‌زده در استان‌های مازندران و خراسان شمالی و دیدار با مردم در این مناطق، در ادامه برنامه‌های وزیر کشور در سفر به شمال شرق کشور، دنبال خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری مشرق نیوز ، تاریخ انتشار: 3 فروردین 1398 ، کدخبر: 945946 ، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
0
0
توعید مردم بیچاره افتادن تو این مصیبت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین