پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۲۷۴
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: اعضای کمیسیون ماده ۵ قانون شهرسازی و معماری، برای گسترش محدوده شهر در جنگل ناهارخوران گرگان مجوز صادر نکنند و متخلفان نیز منتظر برخورد قضایی باشند .وی با تاکید بر حمایت دادگستری از شفاف سازی و مبارزه با فساد گفت: از مردم و تشکل‌هایی که در راستای حفظ منابع طبیعی، تخلف‌ها و دست‌اندازی‌ها را در مناطق مختلف استان به دستگاه قضایی گزارش کنند، حمایت می‌کنیم.
شعار سال:رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: اعضای کمیسیون ماده ۵ قانون شهرسازی و معماری، برای گسترش محدوده شهر در جنگل ناهارخوران گرگان مجوز صادر نکنند و متخلفان نیز منتظر برخورد قضایی باشند .
 به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان با اشاره به تلاش‌های شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان برای حفظ اراضی جنگلی حاشیه شهر گرگان اظهارداشت:  متاسفانه برخی افراد قصد دارند با استفاده از کمیسیون ماده 5 قانون شهرسازی و معماری ایران، زمین‌های حاشیه جنگل ناهارخوران را به محدوده شهر اضافه کنند تا قانونی در این محدوده ساخت و ساز و خرید و فروش انجام دهند و میلیاردها تومان به جیب بزنند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: یکی از محدوده هایی که عده‌ای به دنبال الحاق آن به محدوده ی شهر گرگان در قالب کمیسیون ماده 5 هستند، زمین‌های بعد از پل میناگل معروف به بانک شهر است.
این مقام ارشد قضایی استان با بیان این که در نامه‌ای به اداره راه و شهرسازی استان از آنان خواسته‌ایم از واگذاری اراضی منابع طبیعی و جنگلی محدوده ی شهر گرگان به اشخاص و تعاونی‌ها خودداری کنند، خاطرنشان کرد: افرادی که در تلاش برای دور زدن قانون برای واگذاری زمین‌های منابع طبیعی در محدوده ناهارخوران هستند، منتظر برخورد قضایی باشند.

هاشمیان همچنین گفت: بنیاد مستضعفان و شهرداری گرگان هم قبل از واگذاری اراضی در حوزه پارادایز و نیز صدور پروانه در اراضی صیادشیرازی گرگان باید از اداره منابع طبیعی استعلام کنند.

وی با تاکید بر حمایت دادگستری از شفاف سازی و مبارزه با فساد گفت: از مردم و تشکل‌هایی که در راستای حفظ منابع طبیعی، تخلف‌ها و دست‌اندازی‌ها را در مناطق مختلف استان به دستگاه قضایی گزارش کنند، حمایت می‌کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:8اردیبهشت1398،کدخبر:1999393،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین