پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۹۱۷
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۶
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس اعلام کرد که از ابتدای این هفته تا امروز شاهد حمله ملخ‌ها به استان فارس نبودیم و مورد جدیدی هم گزارش نشده است.

شعارسال:رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس اعلام کرد که از ابتدای این هفته تا امروز شاهد حمله ملخ‌ها به استان فارس نبودیم و مورد جدیدی هم گزارش نشده است.

محمدمهدی قاسمی  گفت: مرحله اول مبارزه با ملخ، سال گذشته و به دنبال اعلام هشدارها آغاز شد و از آن زمان بحث اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به کشاورزان و بهره‌برداران را دنبال کرده‌ایم که تاکنون تداوم دارد.

قاسمی گفت: در مرحله دوم حمله ملخ به مناطق جنوبی کشور، بخش حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس هم در حالت آماده باش قرار گرفته و این وضعیت تاکنون ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سمپاشی هوایی تنها در دو محدوده شهرستان زیندشت و داراب انجام شده است، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از هرگونه حمله احتمالی حمله ملخ به مزارع برخی شهرستانهای فارس هم آمادگی وجود دارد و هم سمپاشی در برخی نقاط تدوام دارد.

قاسمی تاکید کرد که کارشناسان سازمان جهادکشاورزی استان فارس با همکاری بهره‌برداران و کشاورزان و مشارکت جوامع محلی، به شکل دائم در حال رصد وضعیت مناطق مختلف خصوصا نقاط مرزی با استان هرمزگان هستند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 11اردیبهشت 1398 ، کدخبر:98021105929 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین