پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۴۷۵
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
عبدالرضا چراغعلی معاون استاندار گلستان گفت: یکی از گزینه‌های پیشنهادی استان تا روز چهارشنبه هفته جاری به عنوان استاندار معرفی می‌شود.
شعار سال:معاون استاندار گلستان گفت: یکی از گزینه‌های پیشنهادی استان تا روز چهارشنبه هفته جاری به عنوان استاندار معرفی می‌شود.
 عبدالرضا چراغعلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره روند انتخاب استاندار جدید گلستان اظهار داشت: تا جایی که ما اطلاع داریم از بین همین افرادی که مطرح بودند تا چهارشنبه هفته جاری دولت تصمیم نهایی را خواهد گرفت و یکی از آنان به عنوان استاندار معرفی خواهد شد.

پیش از این نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و آیت‌الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان برای انتصاب استاندار بومی با وزیر کشور مکاتبه کردند.
در این نامه‌ها میرمحمد غراوی، یغمور قلی‌زاده، محمدرضا صالحی، عبدالله میراکبری و محمود سالاری به عنوان گزینه‌های استانداری گلستان معرفی شده بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان درباره خبر کودک‌آزاری معلمی در یکی از مدارس شهرستان رامیان نیز بیان داشت: در حال عزیمت به این شهرستان هستم تا از نزدیک در جریان این اتفاق قرار بگیرم.

وی افزود: مردم استان مطمئن باشند اجازه نخواهیم داد که اینگونه اتفاقات در استان رخ دهد و احساسات آنان را خدشه‌دار کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:29اردیبهشت1398،کدخبر:2014791،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین