پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۶۸۳
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷
مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: تا پایان خرداد اسناد همه بیمارستانهای استان الکترونیکی می شود.

شعارسال: مدیرکل بیمه سلامت مازندران در نشستی با حضور معاون فرماندار و جمعی از مسئولان و اصحاب سلامت شهرستان نکا از تبدیل اسناد 15 بیمارستان مازندران اسناد الکترونیکی خبر داد و گفت: اجرای این طرح تا پایان خرداد در تمامی بیمارستانهای استان اجرا خواهد شد.

دکتر رسول ظفرمند افزود: سازمان بیمه سلامت به منظور استقرار سازمان الکترونیک ، اقدام به اجرای طرحهای رسیدگی الکترونیکی اسناد ، نسخه‌نویسی الکترونیک ، استحقاق سنجی الکترونیک و نظام ارجاع الکترونیک کرده است که این طرح ، مرحله نخست در شش استان مازندران ،گلستان ، گیلان ، زنجان ، آذربایجان شرقی و فارس مراحل اجرایی خود را طی می کند.

وی گفت : یقیناً پیاده‌سازی طرح های الکترونیک بیمه سلامت، نیاز به فرهنگ سازی و ارتقاء سطح دانش سلامت جامعه دارد زیرا این تغییر ذائقه، نیازمند صرف فرصت، توانمندسازی و آموزش لازم جهت همگانی کردن و اجرای صحیح در سطح جامعه دارد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران افزود : اداره کل بیمه سلامت مازندران در سال گذشته بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان بابت هزینه درمان بیمه شدگان به مؤسسات درمانی طرف قرارداد استان پرداخت کرده است و بیش از ۲۳۰۰ مؤسسه درمانی نیز در سطح استان با این اداره کل طرف قرارداد هستند.

دکتر ظفرمند گفت : حدود نیمی از جمعیت استان مازندران زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند که بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از این جمعیت بیمه شده به صورت رایگان و بدون پرداخت حق سرانه تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار: 29اردیبهشت1398 ، کدخبر: 2429954: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین