پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۴۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۰
استاندار بوشهر بر اجرایی شدن مصوبه هیئت دولت مبنی بر ترخیص واردات ۱۰۰ قلم کالا در قالب کالای همراه ملوان تاکید کرد.

شعارسال: عبدالکریم گراوند در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر با تبریک سالروز فتح خرمشهر گفت: در راستای تأمین نیازهای اساسی جامعه در ترخیص کالاهای تجار و بازرگانان تسریع شود.

وی اظهار کرد: بر اساس دستور رئیس جمهور مبنی بر تسریع در تأمین اقلام مصرفی و خوراکی مردم ضروری است گمرکات استان بوشهر در این راستا عمل کنند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تأخیر در ترخیص کالاها و ماشین‌آلات از گمرکات به ضرر اقتصاد و صنایع تولیدی است، تاکید کرد: ممکن است در کالاهای وارداتی، کالاها و اجناس مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنایع در انبارها موجود باشد که باید در ترخیص این کالاها تسریع شود.

گراوند با تاکید بر ضرورت تهیه گزارش از موجودی انبارهای بنادر استان بوشهر تصریح کرد: ترخیص کالاهای وارداتی مورد نیاز مردم، صنایع تولیدی و واحدهای دامی که در انبارهای بنادر نگه‌داری می‌شود باید با همکاری دستگاه‌های ذیربط از جمله گمرکات استان بوشهر تسریع شود.

وی شناسایی و متلاشی شدن باندهای کلان قاچاق را در اولویت برنامه نیروی‌های انتظامی، امنیتی، اطلاعات، دریابانی و دیگر نهادهای مبارزه کننده با قاچاق دانست و افزود: فعالیت این دستگاه‌ها در عرصه مبارزه با قاچاق ستودنی است و کشف باندهای کلان موید عملکرد مطلوب آنها و مبارزه قاطع با قاچاقچیان می‌باشد.

استاندار بوشهر با تاکید بر جانمایی ایجاد گلوگاه ایست و بازرسی خودروها در محور دیلم به گناوه خاطرنشان کرد: به زودی گلوگاه ایست و بازرسی در محور فراشبند نیز فعال می‌شود.

عبدالکریم گراوند افزایش میزان رضایتمندی مردم را از اهداف مهم خدمت گذاری مسئولان به مردم دانست و تاکید کرد: تمام تلاش‌هایی که مسئولان در جامعه انجام می‌دهند در راستای رضایت‌مندی، افزایش رفاه و آسایش مردم است و در این راستا باید موانع بر سر راه مردم برداشته شود.

وی با بیان اینکه جابه‌جایی کالاهای ملوانی در درون شهرها مشکلی ندارد افزود: حل مشکلات معیشتی مردم ساحل نشین مورد توجه ویژه قرار دارد، لذا باید در حل مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت‌های استانی تلاش شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ایجاد نارضایتی در بین مردم زمینه سوءاستفاده دشمنان را فراهم می‌کند تصریح کرد: ارتقا امنیت، رفاه، آسایش و حل مشکلات معیشتی مردم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و در این عرصه باید با تدبیر عمل کرد.

گراوند با اشاره به نقش مهم دوربین‌های کنترل سرعت در جاده‌ها و تاکید بر محافظت از آنها خاطرنشان کرد: دوربین‌های کنترل سرعت در جاده‌ها در تأمین امنیت و ایمنی جاده‌ها نقش مهمی دارند که باید حفاظت از این تجهیزات مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اجرایی شدن مصوبه هیئت دولت مبنی بر واردات ۱۰۰ قلم کالا در قالب کالای همراه ملوان افزود: با توجه به تصویب صدور مجوز واردات ۱۰۰ قلم کالای ملوانی از سوی ساحل نشینان، باید وزارت صنعت، معدن و تجارت در اجرایی کردن این مصوبه تسریع کند.

استاندار بوشهر با اشاره به تشکیل کارگروه اقدام در استان بوشهر در راستای اجرایی شدن مصوبه یاد شده، گفت: برای اجرایی شدن مصوبه واردات ۱۰۰ قلم کالا در قالب کالای همراه ملوان باید در اسرع وقت تصمیم‌گیری شود چرا که اکنون لنج‌های تجاری منتظر عملیاتی شدن این مصوبه برای ترخیص کالاها هستند.

گراوند به وضعیت سامانه جامع انبارها و ثبت انبارهای استان بوشهر در این سامانه پرداخت و یادآور شد: ثبت انبارهای استان بوشهر در سامانه یاد شده باید هر چه سریع‌تر ساماندهی شود.

وی بیان کرد: با همکاری کشاورزان و نخل‌داران باید وضعیت موجودی خرما در انبارهای استان بوشهر بررسی و زمینه‌های ارائه آن به بازار مصرف فراهم شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 2خرداد1398 ، کدخبر: 98030200869: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
0
بله دیگه ممکن اون جنس با بالا رفتن یا پایین اومدن دلار دچار ضرر وحشتناکی بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین