پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۵۵۷
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
استاندار اصفهان گفت: جمهوری اسلامی ایران راهبرد اصلی خود را در تنش زدایی و توسعه صلح به کار می‌بندد که این موضوع بارها به تائید سازمان های ناظر بین المللی نیز رسیده است.

شعارسال: عباس رضایی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم آغاز به کار کمیته سیاسی مجمع مجالس آسیایی این نشست را فرصتی مغتنم برای تبادل نظر پیرامون مسائل مهم منطقه‌ای و بین المللی دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با پایبندی کامل و احترام به تمامی تعهدها و مسئولیت‌های بین المللی و با اتکا به خداوند متعال و پشتوانه عظیم مردمی و تحت رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری در تعامل با کشورهای آسیایی و منطقه، راهبرد اصلی خود را در تنش زدایی و توسعه صلح به کار بسته است.

وی در ادامه با اشاره به اشتراک فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و گردشگری کشورهای منطقه و آسیا تصریح کرد: زمینه‌های همکاری میان این کشورها بر پایه این جلسات فراهم می‌شود.

استاندار اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گسترش ابزار و رسانه‌ها در فضای مجازی بیان داشت: این موضوع مرزهای جفرافیایی را درنوردیده که در این خصوص بسترسازی و حفظ حریم و موجودیت میراث کشورهای آسیایی بیش از پیش آشکار می‌گردد.

رضایی در ادامه با اشاره به میزبانی اصفهان و ایران اسلامی برای برگزاری این نشست اظهار داشت: برگزاری نشست مذکور گواه خلاقیت و شکوه ایران است و این فرصت می‌تواند ظرفیت‌های پنهان جمهوری اسلامی ایران و اصفهان را در توسعه روابط بین المللی فراهم سازد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 5تیر1398 ، کدخبر: 4651424: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین