پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۲۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: شرکت رئیس‌جمهور در بعضی از مجالس سبب ناراحتی می‌شود، به ایشان سفارش کنید درباره حضور در این گونه مراسمها‌ احتیاط داشته باشند.
شعارسال: آیت الله مکارم شیرازی در دیدار نهاوندیان، معاون رئیس جمهور، همچنین مسئول ستاد مقاومتی استان قم پس از استماع برنامه‌های ستاد مقاومتی استان با اشاره به مشکلات فرودگاه قم، گفت: معتقدم اگر فرودگاه قم درست شود وضعیت قم بهتر می‌شود و از داخل و خارج استقبال خواهد شد. خیلی‌ها می‌خواهند مستقیم برای زیارت به قم بیایند، لذا نداشتن فرودگاه کار را سخت می‌کند.

ایشان افزود: باید روی دریاچه نمک قم و فرآورده‌هایی که از آن می‌توان به دست آورد و نیز معادنی که در قم هست، هم کار مطالعاتی و عملیاتی صورت بگیرد و از این نعمت خدادادی نیز استفاده شود.

آیت‌الله مکارم با اشاره به تداوم برنامه‌های کنگرۀ مبارزه با جریان‌های تکفیری، و از برگزاری این همایش در کشور‌های اندونزی، عراق، لبنان، سوریه، تانزانیا و دیگر کشور‌های اسلامی، بیان کرد: در این کنگره بر جنبه‌های فکری و فرهنگی مبارزه با این جریان‌ها به صورت گسترده کار کردیم؛ زیرا معتقدیم بدون کار بر این امور مبارزه سود و اثری نخواهد داشت.

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی تأکید کرد: داعش یک اشتباه مهمی داشت، و آن این که تصور می‌کردند با ایجاد رعب می‌تواند بر همه مسلط بشود، غافل از اینکه ایجاد رعب یک اثر موقتی دارد. اگر در کنار کار نظامی، از لحاظ فرهنگی نیز تلاش شود، خطرات این گروه کم خواهد شد.

ایشان خطاب به نهاوندیان افزود: شرکت رئیس‌جمهور در بعضی از مجالس سبب ناراحتی می‌شود، به ایشان سفارش کنید درباره این گونه مراسمات احتیاط داشته باشند چرا که عکس و فیلم آن در فضای مجازی پخش و منتشر می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی رویداد24 ، تاریخ انتشار: 9 شهریور 1398 ، کدخبر: 186849 ، www.rouydad24.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
0
0
حجاب خط قرمز ماست آقای رییس جمهور
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین