پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۳۷۱
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
یکی از اهالی روستاهای منطقه " کنار رودخانه " از نفوذ فاضلاب شهرک صنعتی روستای سعیدآباد به آب چاه روستاهای این منطقه خبر داد.

شعارسال:یکی از اهالی روستاهای منطقه " کنار رودخانه " از نفوذ فاضلاب شهرک صنعتی روستای سعیدآباد به آب چاه روستاهای این منطقه خبر داد.

 علیرضا شهابی- یکی از ساکنان محلی در حاشیه افتتاح پروژه لوله‌گذاری و انتقال آب کشاورزی به روستای ملازجان که امروز(شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: آب شرب مردم بهداشتی نیست. خواهش ما این است که این مشکل پیگیری و معضل غیربهداشتی بودن آب حل شود.

یکی دیگر از اهالی روستاهای منطقه " کنار رودخانه " ادامه داد: شهرک صنعتی سعیدآباد مشرف به چاه این منطقه است و فاضلاب آن به آب نفوذ می‌کند. اگر فرماندار توانست از آب چاه این منطقه بیاشامد بنده به او جایزه می‌دهم، مزه آب مشخص است. یکی از مشکلات، فاضلاب شهرک صنعتی سعیدآباد است که مشرف بر چاه این منطقه است.

همچنین یکی دیگر از اهالی این منطقه گفت: یک سری از مردم که وسیله نقلیه دارند از روستای مَرغ آب می‌آورند و ساکنان دیگر هم که نمی‌توانند از شهر و یا روستاهای دیگر آب تأمین کنند باید از آب موجود استفاده کنند تا معده و کلیه خود را از دست بدهند. چند بار که جلسه برگزار شد گفتند با درست شدن منبع روستای رباط سرخ این مشکل حل می‌شود، اما ترتیب اثری داده نشده است.

علی بختیار، نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی نیز خاطرنشان کرد: روستاهای کنار رودخانه مجتمع آبرسانی مجزایی دارد که اجرایی شده، اما مخزنی که باید در شهرک الوند ساخته می‌شد، به خاطر کمبود منابع مالی اجرا نشده است و به دلیل این مسئله با مشکل کمبود فشار مواجه هستیم، ضمن اینکه مجبوریم چاه‌ها را مخصوصاً در زمانی که با مصرف بالا مواجه هستیم، روشن کنیم که سبب افت کیفیت آب می‌شود.

همچنین حسین یارمحمدیان- فرماندار شهرستان گلپایگان یادآور شد: در دولت تدبیر و امید بیش از ۴۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شد و آب سه شهر گلپایگان، گوگد، گلشهر و حدود ۳۰ روستا به تصفیه‌خانه متصل شد امیدواریم به 11 روستای دیگر با هزینه‌ای حدود ۲۰ میلیارد تومان آبرسانی انجام شود

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار9 شهریور 98، کدخبر: 98060904553،www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین