پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۱۷۰
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۲
معاون صدای رسانه ملی در احکام جداگانه‌ای دبیر و اعضای حقیقی و حقوقی شورای قرآن و معارف معاونت صدا را منصوب کرد. در حکم معاون صدای رسانه ملی خطاب به دبیر این شورا، احصا و تدوین سیاست‌های اصلی و جهت‌گیری‌های کلان معاونت صدا در حوزه قرآن و معارف مبتنی بر منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و مصوبات شورای عالی سیاستگذاری سازمان اشاره شده است.

شعار سال: در احکام صادره حمید شاه آبادی، مجتبی ایزدی، مدیر شبکه رادیویی قرآن به عنوان دبیر شورا و علیرضا بکایی، سید باقر پیشنمازی، حجت‌السلام والمسلمین اسدالله طاهر رضی و محمد حسین سعیدیان به عنوان اعضای حقیقی و همچنین احمد ابوالقاسمی مشاور قرآنی معاون صدا و محسن کاویانی سرپرست شبکه رادیویی معارف به عنوان اعضای حقوقی این شورا منصوب شدند.

در حکم معاون صدای رسانه ملی خطاب به دبیر این شورا، احصا و تدوین سیاست‌های اصلی و جهت‌گیری‌های کلان معاونت صدا در حوزه قرآن و معارف مبتنی بر منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و مصوبات شورای عالی سیاستگذاری سازمان اشاره شده است.

در حکم صادره معاون صدای رسانه ملی، وظایف این شورا در ۳ بند و بر مبنای ارائه ایده و قالب‌های نو و بر اساس هماهنگی و هم‌افزایی شبکه‌های گوناگون رادیویی در قالب برنامه‌سازی با استفاده از حوزه‌های مختلف مورد تأکید قرار گرفته است.

مجتبی ایزدی دبیر شورای قرآن و معارف معاونت صدا هم درباره تشکیل این شورا به روابط عمومی معاونت صدا گفت: نظام حاکمیتی ما مبتنی بر معارف اسلامی و قرآنی است و انتظار این است که برنامه‌های شبکه‌های صدا و سیما در تعارض با این معارف نباشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از حبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 12 شهریور 98، کد خبر: 4708466، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین