پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۳۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: وارد کردن پول‌های کثیف در انتخابات، نشان‌دهنده سوءقصد افرادی است که به این اقدام روی می‌آورند. بنابراین پسندیده است که شورای نگهبان با آن‌ها برخورد کند.

شعارسال: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: وارد کردن پول‌های کثیف در انتخابات، نشان‌دهنده سوءقصد افرادی است که به این اقدام روی می‌آورند. بنابراین پسندیده است که شورای نگهبان با آن‌ها برخورد کند.

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری نماینده آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خطر ورود پول‌های کثیف به انتخابات مجلس گفت: متأسفانه برخی افراد با خلوص نیت وارد انتخابات نمی‌شوند و به‌جای اینکه هدف آن‌ها خدمت باشد، در پی رسیدن به مال و منال هستند.

وی ادامه داد: افرادی که پول‌های کثیف را خرج انتخابات می‌کنند، این انتظار را دارند که بعد از انتخاب از سوی مردم، آن را از جایی تامین کنند.

آیت‌الله مجتهد شبستری، با بیان اینکه مناسب است یکی از شرایط حضور کاندیداها در انتخابات، انجام تبلیغات متعارف باشد، گفت: بهتر است شرایطی فراهم شود تا کاندیداهای مجلس نیز تبلیغات خود را از طریق صداوسیما انجام دهند تا نیاز آنچنانی به پوستر و پلاکارد نباشد.

وی ادامه داد: متأسفانه گاهی شنیده می‌شود که در برخی حوزه‌های انتخابیه، اقدام به پول دادن و اهدای کادو و ولیمه دادن می‌شود که این اقدامات، برخلاف سبقه فرهنگی انقلاب است.

عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه ماهیت انتخابات ما، الهی است اظهار داشت: انتخابات ما باید مردمی محض باشند و هم کاندیداها با خلوص نیت وارد شوند هم مردم با خلوص نیت رای بدهند.

آیت‌الله مجتهد شبستری تصریح کرد: وارد کردن پول‌های کثیف در انتخابات، نشان‌دهنده سوءقصد افرادی است که به این اقدام روی می‌آورند بنابراین پسندیده است که شورای نگهبان با آن‌ها برخورد کند.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری  خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 3 مهر 1398 ، کدخبر1303653:www.khabaronline.ir ،

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
0
برخی یا اکثرا؟؟؟!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین