پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۳۴۲
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۱
عبدالله عزیزپور گفت: انتخابات مجمع سازمانهای مردم نهاد لرستان 26 دی ماه برگزار خواهدشد.

شعارسال: عزیزپور با بیان اینکه برگزاری انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان استان لرستان در 26 دی ماه انجام خواهد گرفت ،اظهار کرد: 20 سازمان مردم نهاد حوزه جوانان شرایط شرکت در انتخابات مجمع استان را دارند که از این تعداد 19 سمن شرکت کرده اند .

او با بیان اینکه 38 نفر در انتخابات مجمع سازمان های مردم نهادجوانان استان حق رای دارند ، افزود: 15 نفر در این انتخابات کاندیدا شده اند .

عزیزپوربا بیان اینکه این دومین دوره برگزاری انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان لرستان است ، تصریح کرد:اولین دوره در سال 95 برگزار شده بود .

معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه اعضای مجمع به مدت 2 سال به عنوان نماینده سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان فعالیت خواهند کرد ، یادآورشد: پیگیری امورات و مطالبات جوانان استان وایجاد هماهنگی های لازم در راستای فعالیت سمن ها از جمله اهداف مجمع خواهد بود .

عزیزپور با بیان اینکه ستاد انتخابات استان با حضور مدیرکل ورزش وجوانان استان و یک سری دیگر از اعضا برای برگزاری انتخابات مجمع تشکیل شده است ،خاطر نشان کرد: جلسات متعددی در این راستا برای بررسی روند انتخابات مجمع برگزارشده است همچنین ثبت نام سمن ها و کاندیداها انجام گرفته و کلیه مقدمات برای برگزاری انتخابات مجمع در تاریخ 26 دی ماه فراهم شده است .

او با تاکید براینکه 26 سمن در حوزه جوانان لرستان فعالیت دارند ، گفت: همچنان با نگاه کیفی و کمی به دنبال افزایش تعداد سمن های حوزه جوانان در زمینه های مختلف هستیم .

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 13مهر1398 ، کدخبر: 907408: www.borna.news



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین