پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۶۱۶
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
هر بار با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی در آمل شایعات و حرف و حدیث های زیادی مبنی بر اسامی کاندیداهای احتمالی و نحوه ورود آنها به گوش می رسد.معمولا در تابستان سال انتخابات فعالیت کاندیداهای مختلف شروع شده بود ولی در این دوره هیچ خبر خاصی از فعالیتهای کاندیداهای مختلف به گوش نمی رسد تا فضای انتخاباتی آمل همچنان مه آلود باشد.

شعار سال:هر بار با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی در آمل شایعات و حرف و حدیث های زیادی مبنی بر اسامی کاندیداهای احتمالی و نحوه ورود آنها به گوش می رسد.

معمولا در تابستان سال انتخابات فعالیت کاندیداهای مختلف شروع شده بود ولی در این دوره هیچ خبر خاصی از فعالیتهای کاندیداهای مختلف به گوش نمی رسد تا فضای انتخاباتی آمل همچنان مه آلود باشد.

این یادداشت صرفا بر اساس تحقیقات و بررسی های نگارنده است و قابل تغییر و حتی تکذیب است؛


- عزت الله یوسفیان_ملا نماینده ۴ دوره اخیر مردم آمل در مجلس شورای اسلامی چندان مسیر دشواری را پیش روی خود نمی بیند و به نظر می رسد با توجه شرایط موجود همچنان گزینه اول رای آوری است و حتی رقیب چندان قدرتمندی نیز در مقابل خود ندارد و بعبارتی یکی از دلایل انبوه انتقادات و تمرکز روی او خود نشان از بی رقیب بودن اوست و اساسا با آرامش می تواند به ابهامات پاسخ دهد.

- رضاحاجیپور شاید جدی ترین و نزدیک ترین رقیب چند دوره اخیر یوسفیان ملا که چهار دوره پیاپی علیرغم بدست آوردن رای قابل توجه در مقابل رقیب خود ناکام ماند.

چندی پیش شایعاتی مبنی بر خداحافظی او از انتخابات آمل به گوش رسید ولی اکنون شنیده شده حاجی پور قصد دارد در انتخابات آتی ثبت نام کند ولی چیزی که مشخص است حاجی پور تحرکات انتخاباتی قابل توجهی ندارد و شاید در قبال دریافت یک پیشنهاد خوب مدیریتی از ادامه مسیر انصراف دهد.

- سیدعبدالله حسینی دیگر رقیب یوسفیان ملا در دوره گذشته که بسیار فعال در انتخابات ظاهر شده بود نیز تا به امروز تحرک خاصی نداشته و اخبار ضد و نقیضی از حضور احتمالی اول نقل شده است ولی شنیده ها حاکی است اگر او با جریان اصلاح طلبان و حامیان دولت به توافق برسد به احتمال فراوان در انتخابات حاضر خواهد شد.

- محمدمحمدپورعمران مدیرکل سابق صمت مازندران که چندی پیش بعد استعفا از سمت خود از او بعنوان یک گزینه جدی و فعال در انتخابات یاد می شد ظاهرا قصد کاندیداتوری ندارد.

-احمد خضرایی کاندیدای دوره قبل که ناگهان با حمایت غیر منتظره اصلاح طلبان اوج زیادی گرفت ولی نهایتا جایگاه پنجم انتخابات را بدست آورد.
خضرایی که ظاهرا از مسولیت قضایی خود نیز بازنشسته شده است این بار نیز مصمم است در انتخابات آتی مجلس حاضر شود ولی بعید است دیگر حمایت هیچکدام از جریانهای سیاسی خصوصا اصلاح طلبان را داشته باشد.

- فتح الله علی_تبار ؛ وی که در یک مدت زمان خاص تحرکات بسیاری داشت و حتی عده ای از او بعنوان کاندیدای نهایی جبهه اصولگرایان یاد می شد به احتمال فراوان ثبت نام خواهد کرد.
البته مدتی است از تحرکات او کم شده ولی برنامه او برای حضور در انتخابات آتی قطعی است و چه بسا وی گزینه نهایی #اصولگرایان باشد.

- یوسف شکری مرزنگو که سابقه سه دوره حضور انتخابات مجلس را دارد ولی در دوره گذشته علیرغم اینکه شانس زیادی برای قرار گرفتن در لیست حامیان دولت داشت رد صلاحیت شد ولی این دوره نیز قصد ثبت نام دارد.

- مریم پروین؛از معدود زنانی که در چند دوره اخیرا از او بعنوان کاندیدای احتمالی مجلس یاد می شد و او بالاخره در دوره قبل کاندیدا شد و فعالیت فراوانی داشت بطوریکه بسیاری اعتقاد داشتند او در صورت تایید صلاحیت رای قابل توجه تری نسبت به سایر گزینه های نزدیک به دولت دارد ولی او نیز نهایتا رد صلاحیت شد و نتوانست در مرحله نهایی انتخابات حاضر شود.
او در بعضی محافل گفته است که قطعا نام نویسی خواهد کرد ولی مانند دوره قبل فعالیت نخواهد کرد.


-لطف الله اجودانی؛ یک فرد شاخص در تاریخ معاصر و #نویسندگی ولی جنجالی و پر حاشیه در عرصه سیاسی که اعلام کرده قصد کانداتوری در انتخابات آینده را دارد ولی تایید صلاحیت او بسیار بعید به نظر می رسد و اینکه با توجه به نزدیک بودن او به مریم پروین دقیقا چه چیز در ذهن دارد مشخص نیست ولی او از جمله افرادی است که رسما اعلام حضور کرده است.


- اسماعیل سیاحی مردی که نامش با #سپاه و #جبهه و #جنگ و خصوصا وقایع ۶ بهمن آمل گره خورده است به احتمال فراوان در انتخابات آینده ثبت نام خواهد کرد.
در حالیکه پیش از این #اسماعیلمنصوریلاریجانی بعنوان گزینه احتمالی یاد می شد ولی شنیده ها حاکی است او با #سیاحی جلسات متعددی داشته است و بر حضور سیاحی توافق کرده اند.بهر حال حضور او نیز در ای دوره می تواند برخوردهای خاص خود را داشته باشد.

 این مطلب صرفا نتیجه تحقیق و گمانه زنی نگارنده است و تنها تا به این لحظه اعتبار دارد و می تواند دستخوش تغییرات زیادی شود.
اما نکته ای که مشخص است در آینده باید شایعات زیادی از جلسات و توافقات بسیاری از کاندیداها با یوسفیان باشیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری خزر24،تاریخ انتشار:17تیر1398،کد خبر:---،www.khazar24.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین