پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۳۹۳
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
جزئیات مراسم تشییع پیکر آیت‌الله حاج شیخ علی اسلامی قرائتی در تهران و قم اعلام شد.

شعار سال: جزئیات مراسم تشییع پیکر آیت‌الله حاج شیخ علی اسلامی قرائتی، موسس و رییس بنیاد بعثت در تهران و قم اعلام شد. 

بنا بر این گزارش، پیکر این مرحوم، روز سه‌شنبه ۹۸/۱۰/۱۷ از ساعت ۹ صبح از مقابل بنیاد بعثت واقع در خیابان سمیه تهران تشییع خواهد شد و پس از آن ساعت ۳ بعدازظهر روز سه‌شنبه، مراسم تشییع در شهر قم و از مسجد امام حسن عسگری (ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) انجام خواهد شد.

هم‌چنین مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله شیخ علی اسلامی روز سه‌شنبه در قم بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد. روز پنج‌شنبه نیز مراسم ختم آیت‌الله اسلامی از ساعت ۱۸:۳۰ در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار می‌شود.

آیت‌الله حاج شیخ علی اسلامی قرائتی، موسس و رییس بنیاد بعثت، روز گذشته پس از عمری مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر در راه اعتلای مکتب اهل بیت(ع) به دیدار معبود شتافت.

حاج شیخ علی اسلامی، فرزند ارشد مرحوم آیت الله حاج شیخ عباسعلی اسلامی قرائتی، بنیانگذار جامعه تعلیمات اسلام بود که با اهتمام خود و با تشکیل بنیاد بعثت دست به انتشار ١٩٧ أثر در زمینه های معارف اسلامی زد. نشر آثار دینی در ایران و خارج از کشور و تشکیل مدرسه علمیه خواهران از دیگر فعالیت های فرهنگی او در بیش از نیم قرن زندگی بود. 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ 16 دی 98، کد مطلب: 1339578: www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین