پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۲۶۹
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
جمعی از مراجع عظام تقلید ‌در پیامی به ‌آیت‌الله سیستانی که در پی عارضه جسمانی در بیمارستان بستری شد، برای ایشان از درگاه خداوند متعال طلب شفای عاجل کردند.

شعارسال: حضرت آیت الله مظاهری درپیامی خطاب به حضرت آیت الله العظمی سیستانی ازخداوند تعالی سلامت وعافیت وشفای کامل وعاجل ایشان را خواستارشد.

حضرت آیت الله آقای سیستانی دامت برکاته

با اهدای سلام وتحیات وافره واستعلام ازوجود شریف آنجناب؛خبرعارضه  جسمانی آن وجود مبارک مایه نگرانی گردید. خداوند سبحان را سپاسگزاریم که اقدامات درمانی با موفقیت انجام پذیرفته و به نجف اشرف مراجعت فرموده اید.ازخداوند تعالی سلامت وعافیت وشفای کامل وعاجل وشامل جنابعالی را مسالت نموده وامید است همواره تحت عنایات خاصه امام امیرالمومنین سلام الله علیه وحضرت بقیه الله الاعظم ارواحناه فداه بوده باشید وبرکات وجود شریف آنجناب مستدام وپایداربوده باشد.

والسلام علیکم ورحمت الله وبرکاته

آیت الله سید عباس مدرسی یزدی درپیامی خطاب به حضرت آیت الله سیستانی بیان داشت:شفای شما و همه مریض‌ها را از خداوند منان خواستارم.

متن پیام ایشان بدین شرح است:

حضرت آیت الله العظمی حاج سید علی سیستانی مدظله العالی

کسالت عارضه موجب تالم شد، امیدوارم از خداوند که عاجلا رفع شود و درحرم حضرت معصومه سلام الله علی‌ها شفای شما و همه مریض‌ها را از خداوند منان خواستارم.
 
آقای روحانی در پیامی به آیت‏‌الله سیستانی: عمل جراحی موفقیت‏‌آمیز و تداوم سلامتی حضرت‏عالی موجب مسرت اینجانب و بهجت خاطر همه ارادتمندان آن مرجع گرانقدر دینی شد.
 
آیت الله علوی بروجردی در پیامی خطاب به حضرت آیت الله العظمی سیستانی ضمن اظهار مسرت از موفقیت عمل جراحی و بهبودی ایشان، از خداوند خواستار شد در این شرایط حساس وجود مبارک آن مرجع عظیم الشأن را برای جامعه شیعه حفظ نماید.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک مرجع عالیقدر شیعه حضرت آیت الله العظمی سیستانی متع الله المسلمین به طول بقائه

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

خبر حادثه پیش آمده برای حضرت مستطابعالی موجی از نگرانی در میان مومنین و ارادتمندان ایجاد کرد.

ضمن اظهار مسرت از موفقیت عمل جراحی و بهبودی از خداوند منان مسئلت داریم که با شفا و عافیت کامل آن مرجع عظیم الشأن بر جامعه شیعه منت نهاده و برکات وجودی حضرتعالی را به خصوص در این شرایط بسیار حساس در ظل عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء لتراب مستدام بدارد.

محمد جواد علوی بروجردی
 
پیام های سلامت و عافیت به آیت الله سیستانی
 
 
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در پیامی برای سلامتی حضرت آیت الله العظمی سیستانی آرزوی شفای عاجل کردند.

در پیام این مرجع تقلید شیعیان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه ناگوار جسمی حضرتعالی مایه نگرانی همه علاقمندان شد، اما بسیار مایه خوشبختی است که عملیات جراحی با موفقیت انجام گرفت و ان شاء الله دوران نقاهت نیز کوتاه خواهد بود.

حضرتعالی وجود با برکتی هستید و دعای همه مومنان بدرقه راهتان خواهد بود.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

قم ـ ناصر مکارم شیرازی

پیام رهبر انقلاب به آیت الله سیستانی در پی عارضه جسمانی ایشان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز در پیامی که در پی عارضه جسمانی حضرت آیت‌الله سیستانی صادر شد، برای ایشان از درگاه خداوند متعال طلب شفای عاجل کردند.

متن پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت‌الله آقای سیستانی دامت‌برکانه
سلام علیکم
خبر عارضه جسمانی آن وجود شریف، موجب نگرانی شد. شفای عاجل آن جناب را از خداوند کریم مسألت می کنم.

والسلام علیکم و رحمةالله
سیّدعلی خامنه‌ای
۲۷ دی ۱۳۹۸

 

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته ازسایت شفقنا، تاریخ انتشار: 28دی1398، کدخبر: -- : fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین