پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۹۹۷
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
انتقادات دلسوزان انقلاب در لرستان به عملکرد تیمور سپهوند رئیس هیأت نظارت بر انتخابات لرستان به خاطر برخی رد و تائید صلاحیت های مشکوک و نادرست است.لازم به ذکر است که انعکاس این خبر به معنای تائید نبوده و صرفا به جهت اطلاع رسانی و انجام رسالت حرفه ای انجام پذیرفته است. بدیهی است که تمام افرادی که در خبر مورد خطاب قرار گرفته اند، حق انعکاس دیدگاه متقابل را دارند

شعار سال:شورای نگهبان در طول عمر حدود ۴۰ ساله خود مورد حملات و انتقادات فراوانی قرار گرفته که برخی از آن ها خاستگاه ضدانقلابی داشته و از موضع ضدیت با کل نظام صورت گرفته است.
بسیاری از مخالفت ها با شورای نگهبان، نه پایه حقوقی دارد و نه به قصد اصلاح مطرح می شود. هدف این مخالفت ها نیز، ضربه زدن به نهادی است که در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، مسئول حفظ اسلامیت قوانینی است که به تصویب می رسد.
اما برخی اوقات در شهرستان ها و استان عملکرد ضعیف هیأت نظارت بر انتخابات سبب انتقادهای دلسوزان انقلاب شده است که در استان لرستان این عملکرد ضعیف انتقادات زیادی را به دنبال داشته است.
انتقادات دلسوزان انقلاب در لرستان به عملکرد تیمور سپهوند رئیس هیأت نظارت بر انتخابات لرستان به خاطر برخی رد و تائید صلاحیت های مشکوک و نادرست است.
به طور مثال در شهر خرم آباد شخصی که سابقه حمایت از افراد مخالف با نظام و برانداز، راه اندازی تجمعات غیرقانونی و آشوب، بدنام کردن نظام، حمایت از افراد ضد انقلاب و… دارد در کمال تعجب تائید صلاحیت می شود!
این کاندیدا در هر دو دوره قبلی بعد از این که مردم به وی «نه» گفتند، تجمعات غیرقانونی راه انداخته و اتهامات سنگینی به جمهوری اسلامی وارد کرد، در انتخابات ریاست جمهوری سبب راه اندازی دعوا و درگیری و چاقوکشی شده، در انتخابات گذشته مجلس از افراد ضدانقلاب و برانداز که بارها علیه انقلاب و ولی فقیه موضع گرفته و به سردار سلیمانی بی حرمتی کرده، حمایت کرده و در شهر خرم آباد سبب ایجاد آشوب شده است و…
یا در شهرستان کوهدشت کاندیدایی که تخلفاتش در دوره های قبل سبب اعتراضات گسترده مردم شد، باز هم تائید صلاحیت می شود!
بله ماهم معترضیم! که چرا برخی افراد که صلاحیت ندارند تائید می شوند؟ چرا تیمور سپهوند رئیس هیأت نظارت بر انتخابات لرستان جواب گو شبهاتی که در موردش مطرح شده، نیست؟ چرا باید به خاطر عملکرد ضعیف یک فرد، نظام هزینه دهد؟
چرا…؟؟؟!!!

نویسنده: محمد صالح حقیقی

لازم به ذکر است که انعکاس این خبر به معنای تائید نبوده و صرفا به جهت اطلاع رسانی و انجام رسالت حرفه ای انجام پذیرفته است. بدیهی است که تمام افرادی که در خبر مورد خطاب قرار گرفته اند، حق انعکاس دیدگاه متقابل را دارند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی وهار،تاریخ انتشار:19/1/2020،کد خبر: 24581،vehar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین