پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۰۳۴
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
لیست اسامی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان فارس حوزه انتخابیه لامرد و مهر که صلاحیت آنها توسط هیات شورای نگهبان احراز شده است و مجاز به شرکت در رقابت انتخاباتی می باشند را می توانید در خبر زیر مشاهده نمایید.

شعار سال:فرماندار لامرد و رئیس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه لامرد و مهر، اسامی نهایی نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی این حوزه انتخابیه را اعلام کرد.

 حسین شبانی نژاد افراد تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان در حوزه انتخابیه لامرد و مهر را به شرح زیر و به ترتیب حروف الفبا اعلام کرد:

۱- آقای حسن آرایش فرزند حبیب کد نامزد ۱۶،
۲- آقای علی حاجی پور فرزند حاجی کد نامزد ۱۸،
۳- آقای مهدی شمسی پور فرزند ابراهیم کد نامزد ۲۸،
۴- آقای سید محسن علوی فرزند سید محمود کد نامزد ۴۲،
۵- آقای محمود ملکی فرزند عبداله کد نامزد ۴۷،
۶- آقای سید موسی موسوی فرزند سید علی مشهور به دکتر موسی کد نامزد ۵۱،
۷- آقای محمد نیشتری فرزند نوروز کد نامزد ۵۷،
۸- آقای سید عبدالمناف هاشمی فرزند سید عبداله کد نامزد ۵۸

طبق اطلاعیه ستاد انتخابات کشور، در اجرای ماده ۵۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۴۰ آئین نامه اجرایی آن در خصوص زمان شروع و پایان فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، به آگاهی ملت شریف ایران و تمامی نامزدهای نمایندگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای تایید صلاحیت شده از بامداد روز پنجشنبه مورخ ۲۴- ۱۱- ۹۸ آغاز و در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱-۱۲-۹۸ یعنی ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رای پایان می‌یابد.

سایت شعار سال هیچ گونه تعهدی در قبال و صحت و سقم اسامی منتشره ندارد و فقط بازتابی از منابع آگاه در این زمینه را ارائه می دهد.لذا از کلیه ذی نفعان و ذی صلاحان این امر درخواست می شود در صورت مشاهده هر مغایرتی در ارائه اسامی ،به این سایت اطلاع رسانی شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مشرق،تاریخ انتشار:23بهمن 1398،کد خبر:1040932،www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین